Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » Wild Life Valley! (Een gloed nieuw project!)
Wild Life Valley!
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 03 Nov 2012, 22:46 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Leuk natuurlijk verblijf!!! Mooie groene natuur en die kraanvogels zijn natuurlijk tevreden!! Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtLeuk natuurlijk verblijf!!! Mooie groene natuur en die kraanvogels zijn natuurlijk tevreden!! Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 03 Nov 2012 om 22:46
Yari
Datum: Zondag, 04 Nov 2012, 19:39 | Bericht # 22   
Yari 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

heeeeeel mooi gemaakt!!!knap!!

Y.R.
Berichtheeeeeel mooi gemaakt!!!knap!!

Bericht getypt door - Yari
Toegevoegd op 04 Nov 2012 om 19:39
jeffrey
Datum: Zondag, 04 Nov 2012, 19:52 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens

Curator

@ Laraatje2008, @ Yari, Beide erg bedankt voor jullie reactie.

Always look on the bright side of life!
Bericht@ Laraatje2008, @ Yari, Beide erg bedankt voor jullie reactie.

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 04 Nov 2012 om 19:52
firestar1
Datum: Zondag, 04 Nov 2012, 20:19 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

heel bijzonder gemaakt het ziet er heel mooi en vooral natuurlijk uit toppie

gr.firestar

Op zoek naar goedkope dieren klik op de banner
Berichtheel bijzonder gemaakt het ziet er heel mooi en vooral natuurlijk uit toppie

gr.firestar

Bericht getypt door - firestar1
Toegevoegd op 04 Nov 2012 om 20:19
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 04 Nov 2012, 21:00 | Bericht # 25   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ jeffrey,
Ik vind het een mooi verblijf geworden.
Je hoeft denk ik niet perse het verblijf kleiner te maken, maar je kan het eventueel ook combineren met een andere diersoort.

Ik ben benieuwd hoe de rest van je park wordt!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ jeffrey,
Ik vind het een mooi verblijf geworden.
Je hoeft denk ik niet perse het verblijf kleiner te maken, maar je kan het eventueel ook combineren met een andere diersoort.

Ik ben benieuwd hoe de rest van je park wordt!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 04 Nov 2012 om 21:00
jeffrey
Datum: Zondag, 04 Nov 2012, 21:08 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens

Curator

@ Jeweetwelwie, Ik ga ook het hok niet kleiner maken ik hou het zowiezo op deze grote. :D

Bericht@ Jeweetwelwie, Ik ga ook het hok niet kleiner maken ik hou het zowiezo op deze grote. :D

Toegevoegd op 04 Nov 2012 om 21:08
steeling13
Datum: Zondag, 04 Nov 2012, 21:40 | Bericht # 27   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ jeffrey, je moet gewoon deze grote houden bij de kroonkraanvogels want je weet niet hoe ze zich gaan voortplanten want ik heb wel is gehad dat ik dan opeens 5 eiren had ofzo dus gewoon deze vormaat aanhouden

Bericht@ jeffrey, je moet gewoon deze grote houden bij de kroonkraanvogels want je weet niet hoe ze zich gaan voortplanten want ik heb wel is gehad dat ik dan opeens 5 eiren had ofzo dus gewoon deze vormaat aanhouden

Bericht getypt door - steeling13
Toegevoegd op 04 Nov 2012 om 21:40
jeffrey
Datum: Donderdag, 08 Nov 2012, 22:10 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens

Curator

Hier is al weer de 3e Updaté voor jullie, veel plezier er mee!
(vergeleken met mijn showroom topic heb ik nog nooit zo snel achter elkaar wat gepost :D)

De laatste keer hebben we gekeken naar het Grijze Kroonkraanvogel verblijf, dat ook het einde was van het themagebied Worlds Biggest Birds!
Deze keer heb ik wat algemene verblijven voor jullie.
En we beginnen hier:

We beginnen deze updaté met het Bongo verblijf.

We hebben momenteel: 3V (1 is nog een jong) en 3M (1 is nog een jong).
1 Van de mannetjes is in deze updaté niet te zien omdat deze achter de schermen voorbereid word om op transport te gaan naar dierenpark Hoeks Landschap (KoenZoo)

Na hier een tijdje gekeken te hebben lopen we weer verder.

Hier zien we ons Stokstaartjes verblijf:

Alle Stokstaartjes in dit verblijf zijn alleen mannetjes, de vrouwtjes woren momenteel allemaal klaar gemaakt voor transport naar hun nieuwe eigenaar, freed95.

Voor we verder gaan bestuderen we nog even hoe onze stokstaartjes het verblijf in de gaten houden:

We gaan maar weer verder.

En zo komen we uit bij ons Dromedaris verblijf.

Hier nog even het voeder plateau van het buitenverblijf en de poort voor de Dromedarissen om naar het binnenverblijf te kunnen.

En met die foto eindigt deze updaté al weer, ik hoop weer dat jullie het mooi vonden!

Aangezien het al oudere foto's zijn moet ik even meedelen dat de 2 volwassen Dromedarissen op de foto's geleend waren van NielsGuchelaar, de Dromedarissen zijn nu al weer terug gestuurd en verblijven dus niet meer bij ons, het mannelijke jong is momenteel al uitgeroeid tot een volwassenen.
Binnenkort word het hok weer bij gevuld met 2 vrouwlijke Dromedarissen die wij hebben gekocht van KoenZoo.

Bericht veranderd door: jeffrey - Donderdag, 08 Nov 2012, 22:12
BerichtHier is al weer de 3e Updaté voor jullie, veel plezier er mee!
(vergeleken met mijn showroom topic heb ik nog nooit zo snel achter elkaar wat gepost :D)

De laatste keer hebben we gekeken naar het Grijze Kroonkraanvogel verblijf, dat ook het einde was van het themagebied Worlds Biggest Birds!
Deze keer heb ik wat algemene verblijven voor jullie.
En we beginnen hier:

We beginnen deze updaté met het Bongo verblijf.

We hebben momenteel: 3V (1 is nog een jong) en 3M (1 is nog een jong).
1 Van de mannetjes is in deze updaté niet te zien omdat deze achter de schermen voorbereid word om op transport te gaan naar dierenpark Hoeks Landschap (KoenZoo)

Na hier een tijdje gekeken te hebben lopen we weer verder.

Hier zien we ons Stokstaartjes verblijf:

Alle Stokstaartjes in dit verblijf zijn alleen mannetjes, de vrouwtjes woren momenteel allemaal klaar gemaakt voor transport naar hun nieuwe eigenaar, freed95.

Voor we verder gaan bestuderen we nog even hoe onze stokstaartjes het verblijf in de gaten houden:

We gaan maar weer verder.

En zo komen we uit bij ons Dromedaris verblijf.

Hier nog even het voeder plateau van het buitenverblijf en de poort voor de Dromedarissen om naar het binnenverblijf te kunnen.

En met die foto eindigt deze updaté al weer, ik hoop weer dat jullie het mooi vonden!

Aangezien het al oudere foto's zijn moet ik even meedelen dat de 2 volwassen Dromedarissen op de foto's geleend waren van NielsGuchelaar, de Dromedarissen zijn nu al weer terug gestuurd en verblijven dus niet meer bij ons, het mannelijke jong is momenteel al uitgeroeid tot een volwassenen.
Binnenkort word het hok weer bij gevuld met 2 vrouwlijke Dromedarissen die wij hebben gekocht van KoenZoo.

Toegevoegd op 08 Nov 2012 om 22:10
KoenZoo
Datum: Donderdag, 08 Nov 2012, 22:18 | Bericht # 29   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Ziet er super uit! Ook die bomen met die hekken eromheen is grappig gedaan. Ook het bongo verblijf is leuk, maar hebben ze niet een beetje weinig grond?
BerichtZiet er super uit! Ook die bomen met die hekken eromheen is grappig gedaan. Ook het bongo verblijf is leuk, maar hebben ze niet een beetje weinig grond?

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 08 Nov 2012 om 22:18
jeffrey
Datum: Donderdag, 08 Nov 2012, 22:22 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens

Curator

@ KoenZoo, Dat lijkt zo maar aan de achterkant is nog een aardige lap grond waar ze een beetje in rust kunnen zitten :D

Bericht@ KoenZoo, Dat lijkt zo maar aan de achterkant is nog een aardige lap grond waar ze een beetje in rust kunnen zitten :D

Toegevoegd op 08 Nov 2012 om 22:22
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » Wild Life Valley! (Een gloed nieuw project!)
Search:

Hosted by uCoz