Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » Animals Paradise
Animals Paradise
timo13
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 16:42 | Bericht # 41   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

Animals Paradise bereidt grote verandering voor!

Het wel bekende Animals Paradise gaat volledig veranderen! Hoewel Animals Paradise Zoo gewoon blijft bestaan (waarschijnlijk)
komt er een totaal nieuw concept namelijk een waterpark!! Ook zal het bestaande park Animals Paradise op de schop genomen worden.
Het zal een nieuw park worden dat word verdeeld in verschillende belevenissen.

Het zal wel betekenen dat er heel wat dingen gaan veranderen. Er zullen verschillende dieren de collectie verlaten.
Dus houd het trade-centre goed in de gaten de komende tijd. Welke diersoorten er gaan vertrekken is op het moment niet duidelijk.
Ook zal het huidige project Temples of South-America volledig weg gaan.

Wanneer dit alles af moet zijn is niet bekend maar het kan enkele weken in beslag nemen!

Om een lang verhaal kort te maken... Ik heb wat problemen met mijn ZT2, die zijn inmiddels opgelost maar zorgt er wel voor dat
het oude park de heletijd vastloopt ook heb ik een aantal downloads uit dat park moeten verwijderen waardoor het geheel niet meer klopte...

BerichtAnimals Paradise bereidt grote verandering voor!

Het wel bekende Animals Paradise gaat volledig veranderen! Hoewel Animals Paradise Zoo gewoon blijft bestaan (waarschijnlijk)
komt er een totaal nieuw concept namelijk een waterpark!! Ook zal het bestaande park Animals Paradise op de schop genomen worden.
Het zal een nieuw park worden dat word verdeeld in verschillende belevenissen.

Het zal wel betekenen dat er heel wat dingen gaan veranderen. Er zullen verschillende dieren de collectie verlaten.
Dus houd het trade-centre goed in de gaten de komende tijd. Welke diersoorten er gaan vertrekken is op het moment niet duidelijk.
Ook zal het huidige project Temples of South-America volledig weg gaan.

Wanneer dit alles af moet zijn is niet bekend maar het kan enkele weken in beslag nemen!

Om een lang verhaal kort te maken... Ik heb wat problemen met mijn ZT2, die zijn inmiddels opgelost maar zorgt er wel voor dat
het oude park de heletijd vastloopt ook heb ik een aantal downloads uit dat park moeten verwijderen waardoor het geheel niet meer klopte...

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 16:42
Cheeta7
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 18:02 | Bericht # 42   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Oei... Ik blijf wel benieuwd hoe het er uit zal komen te zien! Ik vind het jammer dat je je project Temples of South-America volledig weg doet. 
Verder wens ik je nog heel veel succes! 

Groetjes

BerichtOei... Ik blijf wel benieuwd hoe het er uit zal komen te zien! Ik vind het jammer dat je je project Temples of South-America volledig weg doet. 
Verder wens ik je nog heel veel succes! 

Groetjes

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 18:02
boerroel545
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 18:06 | Bericht # 43   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

@ timo13, jammer dat je temples of South-America weg doet maar hopelijk komt er snel weer iets moois

Bericht@ timo13, jammer dat je temples of South-America weg doet maar hopelijk komt er snel weer iets moois

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 18:06
Svenyboy04
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 18:40 | Bericht # 44   
ZTSF Gegevens

Verzorger

@ timo13

Ben erg Benieuwd hoe het eruit ziet
en net als wat boerroel zei jammer dat temples of South-America weg gaat.

Brullende Leeuwen
Bericht@ timo13

Ben erg Benieuwd hoe het eruit ziet
en net als wat boerroel zei jammer dat temples of South-America weg gaat.

Bericht getypt door - Svenyboy04
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 18:40
timo13
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 20:39 | Bericht # 45   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

@ Cheeta7@ boerroel545@ Svenyboy04, Ik had hem bijna af maar er is niks aan te doen.. Zoals ik al zei heb ik veel downloads moeten verwijderen die in Temples of South-America zaten... 
Deze verdwijnen dus uit het spel en ik had er nogal veel inzitten die ik moest verwijderen dus er bleef bijna niks meer over.

Bericht@ Cheeta7@ boerroel545@ Svenyboy04, Ik had hem bijna af maar er is niks aan te doen.. Zoals ik al zei heb ik veel downloads moeten verwijderen die in Temples of South-America zaten... 
Deze verdwijnen dus uit het spel en ik had er nogal veel inzitten die ik moest verwijderen dus er bleef bijna niks meer over.

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 20:39
ZTAO-Crew
Datum: Maandag, 08 Apr 2013, 12:04 | Bericht # 46   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker

ZTAO-Crew
Directeur

Wegens een RESET wordt dit topic gesloten. 

Mvg,

Follow the rules...
BerichtWegens een RESET wordt dit topic gesloten. 

Mvg,

Bericht getypt door - ZTAO-Crew
Toegevoegd op 08 Apr 2013 om 12:04
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » Animals Paradise
Search:

Hosted by uCoz