Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » Reptiko Zoo
Reptiko Zoo
Jens26
Datum: Zondag, 07 Okt 2012, 19:19 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

A oke ik heb wat gevonden en heb de nieuwe foto's ik denk dat ik ze gewoon vervang hier boven en hier dan in een bericht zet dat het geupdate is.

Added (07 Okt 2012, 19:19)
---------------------------------------------
UPDATE:
Opgelet de ingang is geupdate met de foto's van nu en een paar er bij. (Ook aangepast omdat het vorige foto formaat niet goed was :s )

.
BerichtA oke ik heb wat gevonden en heb de nieuwe foto's ik denk dat ik ze gewoon vervang hier boven en hier dan in een bericht zet dat het geupdate is.

Added (07 Okt 2012, 19:19)
UPDATE:
Opgelet de ingang is geupdate met de foto's van nu en een paar er bij. (Ook aangepast omdat het vorige foto formaat niet goed was :s )

Bericht getypt door - Jens26
Toegevoegd op 07 Okt 2012 om 19:19
steeling13
Datum: Zondag, 07 Okt 2012, 21:59 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

@ Jens26, het ziet er mooi uit jens er is duidelijk meer beplanting in de zoo alleen als je een nieuwe update plaats doe dat dan met een nieuwe post

Bericht@ Jens26, het ziet er mooi uit jens er is duidelijk meer beplanting in de zoo alleen als je een nieuwe update plaats doe dat dan met een nieuwe post

Bericht getypt door - steeling13
Toegevoegd op 07 Okt 2012 om 21:59
Jens26
Datum: Zondag, 14 Okt 2012, 12:02 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Ja dat was ik ook van plan maar gewoon omdat er met de eerste foto's wat problemen waren en verkeerd formaat heb ik ze vervangen door de huidige foto's en wat ik nu al heb. De andere updates komen gewoon in berichen ;)

Added (09 Okt 2012, 23:21)
Baby nieuws
Er zijn stokstaartjes geboren namelijk 2V en 4M !

Added (14 Okt 2012, 12:02)
Mini-Update
Het verblijf van de wasberen is gemaakt met er naast nog een schijdings verblijf voor de jongen met hun moeder of de mannen.

We lopen naar links als we binnen komen. Zoals jullei zien is het nog een beetje kaal maar het word nog beplant

Dit is de linker kant

En hier zie je de rechterkant al

en hier zie je het grootste hok langs de kant

En het binnen hok

En als we uit de tunnel naar links gaan kunnen we de binnekant van de grot bezichtigen van het kleinere verblijf

En hier is de binnengrot

.

Bericht veranderd door: Jens26 - Dinsdag, 09 Okt 2012, 23:22
BerichtJa dat was ik ook van plan maar gewoon omdat er met de eerste foto's wat problemen waren en verkeerd formaat heb ik ze vervangen door de huidige foto's en wat ik nu al heb. De andere updates komen gewoon in berichen ;)

Added (09 Okt 2012, 23:21)
Baby nieuws
Er zijn stokstaartjes geboren namelijk 2V en 4M !

Added (14 Okt 2012, 12:02)
Mini-Update
Het verblijf van de wasberen is gemaakt met er naast nog een schijdings verblijf voor de jongen met hun moeder of de mannen.

We lopen naar links als we binnen komen. Zoals jullei zien is het nog een beetje kaal maar het word nog beplant

Dit is de linker kant

En hier zie je de rechterkant al

en hier zie je het grootste hok langs de kant

En het binnen hok

En als we uit de tunnel naar links gaan kunnen we de binnekant van de grot bezichtigen van het kleinere verblijf

En hier is de binnengrot

Toegevoegd op 14 Okt 2012 om 12:02
firestar1
Datum: Vrijdag, 19 Okt 2012, 01:25 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

ziet er heel mooi uit :D

Op zoek naar goedkope dieren klik op de banner
Berichtziet er heel mooi uit :D

Bericht getypt door - firestar1
Toegevoegd op 19 Okt 2012 om 01:25
Jens26
Datum: Zaterdag, 20 Okt 2012, 11:50 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

O bedankt en zou ik ook met werelddelen gaan werken of toch maar niet? want anders heb je zo van de pinguins naast de stokstaartjes ofoz :s

.
BerichtO bedankt en zou ik ook met werelddelen gaan werken of toch maar niet? want anders heb je zo van de pinguins naast de stokstaartjes ofoz :s

Toegevoegd op 20 Okt 2012 om 11:50
steeling13
Datum: Zaterdag, 20 Okt 2012, 12:03 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ Jens26, ik heb het wel gedaan en achteraf heb ik er wel spijt van want je kunt niet andere dieren ergens anders plaatsen wegens ruimtegebrek want daar kam ik de laatste tijd mee maar als jij het wild moet je het gewoon doen en verder je park ziet er mooi uit

Bericht@ Jens26, ik heb het wel gedaan en achteraf heb ik er wel spijt van want je kunt niet andere dieren ergens anders plaatsen wegens ruimtegebrek want daar kam ik de laatste tijd mee maar als jij het wild moet je het gewoon doen en verder je park ziet er mooi uit

Toegevoegd op 20 Okt 2012 om 12:03
Jens26
Datum: Donderdag, 27 Dec 2012, 23:51 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Ik ben momentele bezig om het stuk waar de stokstaartjes zitten helemaal overdekt te maken en mijn vraag was welke dieren zien jullie graag op de plaats van de stokstaartjes?
ik dacht aan: Stokstaartjes/pinguins

Added (27 Dec 2012, 22:51)
Na even afwezig te zijn geweest wegens school en andere dingen is hier al een voorproefje van de volgende update.
We hebben de inkom hal overdekt gemaakt met daar de stokstaartjes zodat we hun biotoop nog beter kunnen nabooten.

Ik dacht van in het midden nog iets te maken om het een beetje op te vullen maar wat vinden julllie?

.
BerichtIk ben momentele bezig om het stuk waar de stokstaartjes zitten helemaal overdekt te maken en mijn vraag was welke dieren zien jullie graag op de plaats van de stokstaartjes?
ik dacht aan: Stokstaartjes/pinguins

Added (27 Dec 2012, 22:51)
Na even afwezig te zijn geweest wegens school en andere dingen is hier al een voorproefje van de volgende update.
We hebben de inkom hal overdekt gemaakt met daar de stokstaartjes zodat we hun biotoop nog beter kunnen nabooten.

Ik dacht van in het midden nog iets te maken om het een beetje op te vullen maar wat vinden julllie?

Toegevoegd op 27 Dec 2012 om 23:51
boerroel545
Datum: Vrijdag, 28 Dec 2012, 00:33 | Bericht # 18   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ Jens26, ik zou zeggen zet er een grote afrikaanse boom neer om het op te vullen
en ik ben benieuwd naar meer

gr. roel :)

Bericht@ Jens26, ik zou zeggen zet er een grote afrikaanse boom neer om het op te vullen
en ik ben benieuwd naar meer

gr. roel :)

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 28 Dec 2012 om 00:33
Jens26
Datum: Vrijdag, 28 Dec 2012, 01:30 | Bericht # 19   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ boerroel545, dacht ook al aan zoiets maar dan komt ie door het dak heen? en ik twijfel nog om de hal symeethrisch te houden of niet

.
Bericht@ boerroel545, dacht ook al aan zoiets maar dan komt ie door het dak heen? en ik twijfel nog om de hal symeethrisch te houden of niet

Toegevoegd op 28 Dec 2012 om 01:30
steeling13
Datum: Zondag, 30 Dec 2012, 18:22 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ Jens26, misschien kun je bij de stokstaartje bijvoorbeeld het verblijf goed opvullen met bijvoorbeeld rotsen en lage beplanting want in het echt komen die dieren veel voor op vlaktes en niet vaak in de buurt van bomen maar verder ziet het er mooi uit

Bericht@ Jens26, misschien kun je bij de stokstaartje bijvoorbeeld het verblijf goed opvullen met bijvoorbeeld rotsen en lage beplanting want in het echt komen die dieren veel voor op vlaktes en niet vaak in de buurt van bomen maar verder ziet het er mooi uit

Toegevoegd op 30 Dec 2012 om 18:22
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » Reptiko Zoo
Search:

Hosted by uCoz