@ kroko72, Leuke update! Ik vind het verblijf van de doodshoofdaapjes heel mooi geworden. Je hebt het wat mij betreft goed opgelost met het binnenverblijf. Over de pinguins. Ik vind dat er best veel beplanting is, er is misschien niet veel variatie, maar daar heb ik ook problemen mee bij waterverblijven. Wat ik wel jammer vind, dat is dat het een best smalle doorgang is naar het onderwatergedeelte. Misschien kan je hier voortaan op letten (:
Vroeg in de ochtend troffen de verzorgers van dierenpark Animalnature iets gruwelijks aan. Zo bleek er een gevecht te zijn ontstaan in de nacht waarbij 1 van de 3 mannelijke Aziatische Goudkatten dodelijk gewond is geraakt. Welk van de dieren de dader/daders bleek kon niet worden achterhaald aangezien ze allemaal onder het bloed zaten.
Aziatische goudkat
Op dit moment heeft het dierenpark nog geen verdere actie's ondernomen maar geeft wel aan de zaak te zullen onderzoeken. De nationale dierentuin bond spreekt van een schande om zoveel mannelijke dieren in 1 verblijf te houden terwijl deze diersoort duidelijk daar niet voor bestemd is.