Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » Animalnature (een nieuwe locatie update 2.4 14-11-2012)
Animalnature
boerroel545
Datum: Zaterdag, 06 Okt 2012, 09:18 | Bericht # 11   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

ik vind het al wel wat hebben ik kan je als tip geven
om niet voor elk verblijf een ander biom te gebruiken maar
door de hele zoo heen de zelfde

gr. roel

Berichtik vind het al wel wat hebben ik kan je als tip geven
om niet voor elk verblijf een ander biom te gebruiken maar
door de hele zoo heen de zelfde

gr. roel

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 06 Okt 2012 om 09:18
firestar1
Datum: Zaterdag, 06 Okt 2012, 19:06 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Parkeerhulp

heel mooie gedaan je nieuwe update ziet er echt super uit :D

Op zoek naar goedkope dieren klik op de banner
Berichtheel mooie gedaan je nieuwe update ziet er echt super uit :D

Bericht getypt door - firestar1
Toegevoegd op 06 Okt 2012 om 19:06
kroko72
Datum: Maandag, 08 Okt 2012, 09:46 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Update 3

wat kun je allemaal lezen en zien in deze update.
* vernieling/inbraak
* problemen met impallas
* de nieuwe verblijven van de capibaras, poolvossen, emoes en het noodverblijf van de impals

Er is veel gebeurd in een korte tijd leuke dingen en minder leuke dingen laat ik eerst eens de minder leuke dingen gaan vertellen.
In de vroege zondag ochtend hebben ze in de dierentuin ingebroken en hebben vernielingen aangebracht bij de runderen en de struisvogels. hierbij hebben dieven ongeveer de helft van onze struisvogels mee genomen de hekken van de 2 verblijven zijn vernield en toen ik zondag morgen kwam om alles te inspecteren kwamen er mij een aantal struisvogels tegen moet. In eerste instantie dacht ik nog dat zij het vernield hadden maar toen later ook nog bleek dat de runderen ook los liepen hebben wij meteen de politie gewaarschuwd er kwam een groot sporen onderzoek. Helaas heeft dit niks opgeleverd. de struisvogels zullen allemaal wel uit het land gesmokkeld worden. de struisvogels en runderen zijn nogal gestresd en zijn daarom tijdelijk niet voor de bezoekers van animalnature te zien. fotos van de vernielingen volgen.

En als laatste narigheid ik zoals jullie wellicht weten heb ik twee koppels impalas gekocht. Deze had ik in eerste instantie bij de massai giraffes geplaatst wat ook zeer goed ging alleen na een tijdje kwam ik erachter dat de giraffes er niet al te blij mee waren daarom hebben het team en ik besloten om de impalas voorlopig in een nood verblijf te plaatsen. Er word zo snel mogelijk gewerkt aan een permanent verblijf .

Inmiddels is de bouw van de het capibara verblijf afgerond en met trots zijn hier de eerste fotos

Een overzichts foto.

als je door deze tunnel gaat dan kom je midden in het verblijf van de capibaras.

het plein.

dan een aantal foto's van het verblijf zelf ook het nacht verblijf is hierop te zien.

het verblijf van de emoes de oude stallen van de boerderijs waren gebouwd uit simpelie panelen waardoor het afbreken en eventuele opbouw heel makkelijk maakt ik heb daarom voor de emoes zo een stal gebruikt en dit is het resultaat.

binnen in is het nog een beetje kaal maar er zijn wat dingen besteld die hier verandering in zullen brengen.

het laatste verblijf wat ik laat zien is dat van de poolvossen .
ze hebben een groot nachtverblijf een groot buiten verblijf en een eetgedeelte waar de bezoekers kunnen kijken.

overzichts foto

bezoekers gedeelte

eetgedeelte

nacht verblijf

en het buiten verblijf

dit waren de fotos.

Ik ben nog niet helemaal blij met het verblijf van de poolvossen dus hoor hier graag tips of opmerkingen over. natuurlijk ook voor de rest mag je tips of opmerkingen maken.

klik op de banner om bij mijn trade-center komen
BerichtUpdate 3

wat kun je allemaal lezen en zien in deze update.
* vernieling/inbraak
* problemen met impallas
* de nieuwe verblijven van de capibaras, poolvossen, emoes en het noodverblijf van de impals

Er is veel gebeurd in een korte tijd leuke dingen en minder leuke dingen laat ik eerst eens de minder leuke dingen gaan vertellen.
In de vroege zondag ochtend hebben ze in de dierentuin ingebroken en hebben vernielingen aangebracht bij de runderen en de struisvogels. hierbij hebben dieven ongeveer de helft van onze struisvogels mee genomen de hekken van de 2 verblijven zijn vernield en toen ik zondag morgen kwam om alles te inspecteren kwamen er mij een aantal struisvogels tegen moet. In eerste instantie dacht ik nog dat zij het vernield hadden maar toen later ook nog bleek dat de runderen ook los liepen hebben wij meteen de politie gewaarschuwd er kwam een groot sporen onderzoek. Helaas heeft dit niks opgeleverd. de struisvogels zullen allemaal wel uit het land gesmokkeld worden. de struisvogels en runderen zijn nogal gestresd en zijn daarom tijdelijk niet voor de bezoekers van animalnature te zien. fotos van de vernielingen volgen.

En als laatste narigheid ik zoals jullie wellicht weten heb ik twee koppels impalas gekocht. Deze had ik in eerste instantie bij de massai giraffes geplaatst wat ook zeer goed ging alleen na een tijdje kwam ik erachter dat de giraffes er niet al te blij mee waren daarom hebben het team en ik besloten om de impalas voorlopig in een nood verblijf te plaatsen. Er word zo snel mogelijk gewerkt aan een permanent verblijf .

Inmiddels is de bouw van de het capibara verblijf afgerond en met trots zijn hier de eerste fotos

Een overzichts foto.

als je door deze tunnel gaat dan kom je midden in het verblijf van de capibaras.

het plein.

dan een aantal foto's van het verblijf zelf ook het nacht verblijf is hierop te zien.

het verblijf van de emoes de oude stallen van de boerderijs waren gebouwd uit simpelie panelen waardoor het afbreken en eventuele opbouw heel makkelijk maakt ik heb daarom voor de emoes zo een stal gebruikt en dit is het resultaat.

binnen in is het nog een beetje kaal maar er zijn wat dingen besteld die hier verandering in zullen brengen.

het laatste verblijf wat ik laat zien is dat van de poolvossen .
ze hebben een groot nachtverblijf een groot buiten verblijf en een eetgedeelte waar de bezoekers kunnen kijken.

overzichts foto

bezoekers gedeelte

eetgedeelte

nacht verblijf

en het buiten verblijf

dit waren de fotos.

Ik ben nog niet helemaal blij met het verblijf van de poolvossen dus hoor hier graag tips of opmerkingen over. natuurlijk ook voor de rest mag je tips of opmerkingen maken.

Bericht getypt door - kroko72
Toegevoegd op 08 Okt 2012 om 09:46
firestar1
Datum: Maandag, 08 Okt 2012, 14:11 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

he kroko ziet er weer heel mooie uit, de verblijfen zijn heel mooie gebouwt en je ziet er weer veel natuur ik vind het echt weer super :D
hoop dat je na al het gebeuren toch vlug weer een update hebt kan al niet wachten
groetjes firestar

Op zoek naar goedkope dieren klik op de banner
Berichthe kroko ziet er weer heel mooie uit, de verblijfen zijn heel mooie gebouwt en je ziet er weer veel natuur ik vind het echt weer super :D
hoop dat je na al het gebeuren toch vlug weer een update hebt kan al niet wachten
groetjes firestar

Bericht getypt door - firestar1
Toegevoegd op 08 Okt 2012 om 14:11
boerroel545
Datum: Maandag, 08 Okt 2012, 15:12 | Bericht # 15   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ kroko72, ik vind mijn mening een beetje verdeeld ik vind het niet echt
bepaald geweldig maar het heeft wel wat hier nog wat tips wat mij blij maakt

- gebruik een biome in je hele zoo in de buiten verblijven [grasland]

- plaats wat meer planten langs het pad zodat niet alles meeteen langs het pad

als je dit doet zul je zien dat je zoo meteen een stuk mooier wordt
succes en ik laat me verassen

gr. roel :)

Bericht@ kroko72, ik vind mijn mening een beetje verdeeld ik vind het niet echt
bepaald geweldig maar het heeft wel wat hier nog wat tips wat mij blij maakt

- gebruik een biome in je hele zoo in de buiten verblijven [grasland]

- plaats wat meer planten langs het pad zodat niet alles meeteen langs het pad

als je dit doet zul je zien dat je zoo meteen een stuk mooier wordt
succes en ik laat me verassen

gr. roel :)

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 08 Okt 2012 om 15:12
steeling13
Datum: Maandag, 08 Okt 2012, 16:04 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

@ kroko72, zoals boerroel ook al zei iets meer beplanting rondom de paden maar gebruik ook zoals bij toendra meer lage beplanting zodat de toendrakleur niet heel erg opvalt je kan dan ook gerust grasland bomen en beplanting gebruiken

maar verder ziet het er geweldig uit

Bericht@ kroko72, zoals boerroel ook al zei iets meer beplanting rondom de paden maar gebruik ook zoals bij toendra meer lage beplanting zodat de toendrakleur niet heel erg opvalt je kan dan ook gerust grasland bomen en beplanting gebruiken

maar verder ziet het er geweldig uit

Bericht getypt door - steeling13
Toegevoegd op 08 Okt 2012 om 16:04
kroko72
Datum: Maandag, 08 Okt 2012, 20:39 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

@ boerroel545, @ steeling13,

bedankt voor de tips ik zal eens kijken of ik het een en ander kan toepassen hoop dat jullie na mijn volgende update tevreden zullen zijn

Bericht@ boerroel545, @ steeling13,

bedankt voor de tips ik zal eens kijken of ik het een en ander kan toepassen hoop dat jullie na mijn volgende update tevreden zullen zijn

Toegevoegd op 08 Okt 2012 om 20:39
Laraatje2008
Datum: Maandag, 08 Okt 2012, 21:19 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Je zou bijvoorbeeld in het poolvossen verblijf het sneeuwbomenpack kunnen gebruiken of bomen van de rendieren gebruiken. Doe ik meestal ook. Je zou eventueel ook stukjes grasland kunnen toevoegen maar ik vind dat je de biome van het dier moet gebruiken. Verder vind ik alles er heel erg mooi uitzien en leuke dieren. Ga zo door en groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtJe zou bijvoorbeeld in het poolvossen verblijf het sneeuwbomenpack kunnen gebruiken of bomen van de rendieren gebruiken. Doe ik meestal ook. Je zou eventueel ook stukjes grasland kunnen toevoegen maar ik vind dat je de biome van het dier moet gebruiken. Verder vind ik alles er heel erg mooi uitzien en leuke dieren. Ga zo door en groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 08 Okt 2012 om 21:19
angeltjee
Datum: Dinsdag, 09 Okt 2012, 14:42 | Bericht # 19   
angeltjee 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

hey hey neefjee (L)

super leuke en mooie updates..
vooral met het eet hoekje en die mooie tunnel waar je doorheen kan lopen
ik ben benieuwd naar je update:)

xx angeltje

klik op mijn plaatje
Berichthey hey neefjee (L)

super leuke en mooie updates..
vooral met het eet hoekje en die mooie tunnel waar je doorheen kan lopen
ik ben benieuwd naar je update:)

xx angeltje

Bericht getypt door - angeltjee
Toegevoegd op 09 Okt 2012 om 14:42
kroko72
Datum: Woensdag, 17 Okt 2012, 19:58 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Update 4

wat kunt je allemaal zien en lezen in deze update.
*het vervolg van de inbraak/vernielingen.
*het verblijf van de impalas.
*de nieuwe verblijven van de fenneke, stokstaartjes, emus,pauwoogzoetwaterrog.

In de laatste update heb ik uitgebreid verteld dat er een aantal personen vernielingen hebben aangebracht bij de runderen en de struisvogels, hierbij zijn er ook heel wat struisvogels gestolen. de politie verwacht niet hier verder nog nieuwe feiten naar voren zullen komen. het bericht heeft zelfs de lokale dierenwereld(kleine krant).
hieronder zie je het kranten artikel.

ik had ook beloofd om jullie een foto te laten zien van de vernielingen.

we voelden ons niet zo prettig na dit voorval en hebben na een aantal vergaderingen met onze werknemers besloten om de beveiliging van de dierentuin aan te scherpen. daarom hebben wij een aantal verblijven tijdelijk weg gehaald.Deze verblijven maken plaats voor een enorm nieuw complex. in dit complex hebben de fenneke,stokstaartjes,emus en later ook de pauwoogzoetwaterrog een plekje gekregen. ook is er een plekje gemaakt voor een restaurant wc en een kantoor voor de medewerkers. alle verblijven die gemaakt zijn is rekening gehouden met een buiten binnen en nachtverblijf. ook is er een enorm aquarium geplaatst. dit is allemaal mogelijk gemaakt door het geld van de verzekering en een aantal donaties. het complex is nog niet helemaal klaar maar de ruwe bouw en de verblijven zijn nagenoeg
klaar. er zijn nog een aantal objecten besteld. maar we wilden jullie dit complex al wel gaan tonen.

de struisvogels en de runderen zijn nog steeds helemaal vanslag en zijn daarom niet zichtbaar voor de bezoekers.

Zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn vorige update hadden de impala's een noodverblijf. Inmiddels hebben wij een groot verblijf voor deze prachtige dieren gemaakt.

het buiten verblijf

Hier kunnen de bezoekers de binnen verblijven zien .

ook kunnen de bezoekers vanaf de 2de verdieping het buiten verblijf goed zien.

hieronder zie je de fotos van het nieuwe complex eerst een overzicht foto en dan een aantal fotos van de verblijven en andere faciliteiten.

een klein aquarium bij de ingang.

aan de andere kant zie je een klein planten perkje

naast het planten perkje zie je het kantoor.

nu slaan we rechts af en kom je in de gang naar het eerste verblijf.

aan je rechter hand zie je een mooie waterval die uitkomt in een kleine vijver.

dan loop je door en kom je in een hal uit hier kun je een kijkje nemen in het binnen verblijf van de stokstaartjes

dit is het nacht veblijf hier kunnen de dieren voor hun rust heen dit is niet toegankelijk voor bezoekers.

dan we lopen terug naar de grote hal en steken we over naar het restaurant.

hier kun je ook naar de wc komen

dan gaan we ook terug en gaan we naar de grote hal hier kun je fenneke emus en het grote aquarium. het aquarium wordt nog ingericht.

het verblijf van de fenneke

van de anderekant

nachtverblijf

we lopen om het aquarium heen en komen dan bij het laatste verblijf van het complex namelijk voor de emus

deze update volgt in twee delen anders werd de update veel te groot. je zult in de volgende update alle buiten verblijven zien van de dieren en het nacht verblijf van de emus.
ook hebben we dan het aquarium klaar.

ik wilde nog even wat veranderingen laten zien. in de reactie werden mij een aantal tips gegeven dus nu wil ik laten zien wat ik ermee gedaan heb

het gaat om de weg naar de giraffes en langs de giraffes de fotos spreken voorzich.

BerichtUpdate 4

wat kunt je allemaal zien en lezen in deze update.
*het vervolg van de inbraak/vernielingen.
*het verblijf van de impalas.
*de nieuwe verblijven van de fenneke, stokstaartjes, emus,pauwoogzoetwaterrog.

In de laatste update heb ik uitgebreid verteld dat er een aantal personen vernielingen hebben aangebracht bij de runderen en de struisvogels, hierbij zijn er ook heel wat struisvogels gestolen. de politie verwacht niet hier verder nog nieuwe feiten naar voren zullen komen. het bericht heeft zelfs de lokale dierenwereld(kleine krant).
hieronder zie je het kranten artikel.

ik had ook beloofd om jullie een foto te laten zien van de vernielingen.

we voelden ons niet zo prettig na dit voorval en hebben na een aantal vergaderingen met onze werknemers besloten om de beveiliging van de dierentuin aan te scherpen. daarom hebben wij een aantal verblijven tijdelijk weg gehaald.Deze verblijven maken plaats voor een enorm nieuw complex. in dit complex hebben de fenneke,stokstaartjes,emus en later ook de pauwoogzoetwaterrog een plekje gekregen. ook is er een plekje gemaakt voor een restaurant wc en een kantoor voor de medewerkers. alle verblijven die gemaakt zijn is rekening gehouden met een buiten binnen en nachtverblijf. ook is er een enorm aquarium geplaatst. dit is allemaal mogelijk gemaakt door het geld van de verzekering en een aantal donaties. het complex is nog niet helemaal klaar maar de ruwe bouw en de verblijven zijn nagenoeg
klaar. er zijn nog een aantal objecten besteld. maar we wilden jullie dit complex al wel gaan tonen.

de struisvogels en de runderen zijn nog steeds helemaal vanslag en zijn daarom niet zichtbaar voor de bezoekers.

Zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn vorige update hadden de impala's een noodverblijf. Inmiddels hebben wij een groot verblijf voor deze prachtige dieren gemaakt.

het buiten verblijf

Hier kunnen de bezoekers de binnen verblijven zien .

ook kunnen de bezoekers vanaf de 2de verdieping het buiten verblijf goed zien.

hieronder zie je de fotos van het nieuwe complex eerst een overzicht foto en dan een aantal fotos van de verblijven en andere faciliteiten.

een klein aquarium bij de ingang.

aan de andere kant zie je een klein planten perkje

naast het planten perkje zie je het kantoor.

nu slaan we rechts af en kom je in de gang naar het eerste verblijf.

aan je rechter hand zie je een mooie waterval die uitkomt in een kleine vijver.

dan loop je door en kom je in een hal uit hier kun je een kijkje nemen in het binnen verblijf van de stokstaartjes

dit is het nacht veblijf hier kunnen de dieren voor hun rust heen dit is niet toegankelijk voor bezoekers.

dan we lopen terug naar de grote hal en steken we over naar het restaurant.

hier kun je ook naar de wc komen

dan gaan we ook terug en gaan we naar de grote hal hier kun je fenneke emus en het grote aquarium. het aquarium wordt nog ingericht.

het verblijf van de fenneke

van de anderekant

nachtverblijf

we lopen om het aquarium heen en komen dan bij het laatste verblijf van het complex namelijk voor de emus

deze update volgt in twee delen anders werd de update veel te groot. je zult in de volgende update alle buiten verblijven zien van de dieren en het nacht verblijf van de emus.
ook hebben we dan het aquarium klaar.

ik wilde nog even wat veranderingen laten zien. in de reactie werden mij een aantal tips gegeven dus nu wil ik laten zien wat ik ermee gedaan heb

het gaat om de weg naar de giraffes en langs de giraffes de fotos spreken voorzich.

Toegevoegd op 17 Okt 2012 om 19:58
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » Animalnature (een nieuwe locatie update 2.4 14-11-2012)
Search:

Hosted by uCoz