Ik let eventjes niet op, en dan bam, 3 updates Maargoed ik ben er best wel een fan van. Ik vind de berentunnel goed gelukt en ook het verblijf van de zeeleeuwen is een favoriet. Wel mis ik bij elke update toch wat meer voor de bezoekers. Want op de dingen in de eerste update en af en toe een verdwaald bankje na, staat daar niet zo veel voor. Maar dat is je eigen keus. Voor de rest een leuke zoo, ik heb genoten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Welkom bij update 4 van Allwetterzoo Neurenberg!! Heeft een lange tijd geduurd, maar ik ben weer opweg. :'D Eerst gaan we terug achter de schermen. (Dit gedeelte is per vandaag open gegaan). De ingang voor nu. Onze eerste blik. We zien meteen een lang aquarium met als thema de West amerikaanse kust. (Kelpwouden, Californische kust..). In dit aquarium zitten Roosdoornroggen en Luipaardhaaien. De luipaardhaaien horen bij een fokprogramma, we zijn trots deze dieren in onze zoo te houden. De eerste dag van de update nadert zijn einde, en we werpen nog een blik bij het ijsberen verblijf. Daar is een jonkie geboren. De ijsberen lopen naar hun binnenverblijf en wij gaan naar huis.
Wij komen een week later terug en het park heeft zich vooral bezig gehouden met schoonheidsfoutjes, minder stijl maken van paden en natuurlijk meer bankjes. Het pad bij de zeeleeuwen is heel hard aan gewerkt en is op dit moment loopbaar! Er is nu geen zoo-muur meer te zien bij de doodshoofdaapjes, er is nu een lange rotswand.
Aangezien jullie het vast wel geloven dat ik bankjes heb geplaatst, zullen we maar meteen over gaan naar het nieuwe project. Het nieuwste project, de United Oceans building. We zullen twee weken later terugkomen, aangezien het nu nog leeg is.
Twee weken later zijn we teruggekomen, en het gebouw heeft al een begin. Zo te zien is het beginstuk alvast gevuld. Eerste zicht in het gebouw, helaas nog een beetje kaal. Het vult nog wel. Kun je al zien wat er in zit? En ja, het glas zit niet vast aan de ramen. Dit had de erg slimme Raymond al opgemerkt. Wordt binnenkort weggehaald. Het is een kleine bak met 3 stekelroggen er in. Je kunt deze aaien vanaf het verhoogde stuk. Wel voorzichtig zijn. Van bovenaf. Niet heel erg speciaal of zo, maar we zijn aan het proberen een extra etage te maken. Overzichtje van het gebouw. En de plattegrond.
Hopelijk hebben jullie genoten, ik vond het zelf namelijk een beetje slordig van mij. Ik zal natuurlijk de volgende keer proberen om een betere update te maken. Tot dan. Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ziet er goed uit en zeker het roggenverblijf met de bovenkant van glas!! Mooi gedaan en leuke dieren!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Tuurlijk, ik ben er even niet en meneer Jeroen gooit er even 4 updates tegen aan!
Geweldig gedaan Jeroen, vind het trouwens ook heel erg leuk dat je er weer bent, het was toch wel een gemis jouw zoos Nouja zoals net al was gezegd, geweldig gedaan! En ik hoop snel meer te zien
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ Jeroen-krokofreak,
leuke update!
De heuveltjes in de weg en verblijfen vind ik wel knap, omdat het lijkt alsof het echt zo was en niet aangelegd is... Leuk thema sfeertje bi de stekelroggen. vind dat eerste verdiep al best hoog en je gaat nog hoger?! best wel Epic xD
Maar mag ik je er wel aan herinneren dat de luipaardhaaien in een FP zitten en aan eisen moeten voldoen... (Weet niet aan wat je wel en niet voldoet)
Je park loopt al rustig vol, maar het ziet er in ieder geval zeker goed uit! Ben erg benieuwd hoe het roggen gebouw/bassin er straks uitziet als alles aangekleed is. Wel een leuk ingedeeld gebouw.