raymondhoek
Datum: Dinsdag, 21 Aug 2012, 09:49 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Prachtig!! Ik heb nog nooit iemand gezien die zijn download zo perfect combineerde. Ik vind dat iedereen altijd te veel het zelfde gebruikt en dat doe jij absoluut niet. Je gebruikt van alles wat om een mooie manier en geeft het ook nog een leuk verhaal. Nice werk! Raymond
Bericht Prachtig!! Ik heb nog nooit iemand gezien die zijn download zo perfect combineerde. Ik vind dat iedereen altijd te veel het zelfde gebruikt en dat doe jij absoluut niet. Je gebruikt van alles wat om een mooie manier en geeft het ook nog een leuk verhaal. Nice werk! Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 21 Aug 2012 om 09:49
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 21 Aug 2012, 15:09 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Mooie update. Ik vind het leuk dat je met die verschillende thema gebieden werkt. Verder vind ik het knap dat je het zo allemaal voor elkaar krijgt. Ik ben benieuwd hoe de volgende update eruit ziet. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Mooie update. Ik vind het leuk dat je met die verschillende thema gebieden werkt. Verder vind ik het knap dat je het zo allemaal voor elkaar krijgt. Ik ben benieuwd hoe de volgende update eruit ziet. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 21 Aug 2012 om 15:09