Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » Dierenpark De BeestenBoel (ZTAO Park van Laraatje2008)
Dierenpark De BeestenBoel
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 05 Okt 2011, 22:37 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,
Na lange tijd weer aanwezig. Weinig tijd door de weeks dus alles moet in het weekend gebeuren. Maar bijna herfstvakantie en dan moet het dierenpark wel weer op orde zijn zodat ze bezoekers kan ontvangen. Dat was het voorval met de vorige voliere dat er geen bezoekers kwamen, dus in overleg met Raymond ben ik weer opnieuw begonnen. Maar de voliere is alleen maar mooier en mooier geworden. Ondertussen heb ik als directeur niet stil gezetten en een kleine kinderboerderij opgezet. Maar die komt in een latere update!! Eerst de vogels
Allereerst de 1e bezoeker, een jochie genaamd Timo!!!!

Daarna de hoofdingang!!

Daarna de hoofdtuin daar leiden alle wegen weer naar toe!!

Daarna lopen we door en komen we bij een kennismakingsplein daar kun je op je gemak kijken waar je heen wilt!!

Ondertussen hadden we ook een souvernirtje gekocht!!

En dan krijgen wij bij het hok van de kluuten een klein overdekt speelplaats voor de kids!!

Hier kunnen de bezoekers wat eten en drinken en uitrusten!!

He he, hier komen we voor, allereerst de kluuten!!

En dan als laatste de blauwe kroonduiven!!

Veel plezier met deze update en ik hoop volgende week iets te kunnen laten zien van de kinderboerderij!!
Groetjes van Laraatje :)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo iedereen,
Na lange tijd weer aanwezig. Weinig tijd door de weeks dus alles moet in het weekend gebeuren. Maar bijna herfstvakantie en dan moet het dierenpark wel weer op orde zijn zodat ze bezoekers kan ontvangen. Dat was het voorval met de vorige voliere dat er geen bezoekers kwamen, dus in overleg met Raymond ben ik weer opnieuw begonnen. Maar de voliere is alleen maar mooier en mooier geworden. Ondertussen heb ik als directeur niet stil gezetten en een kleine kinderboerderij opgezet. Maar die komt in een latere update!! Eerst de vogels
Allereerst de 1e bezoeker, een jochie genaamd Timo!!!!

Daarna de hoofdingang!!

Daarna de hoofdtuin daar leiden alle wegen weer naar toe!!

Daarna lopen we door en komen we bij een kennismakingsplein daar kun je op je gemak kijken waar je heen wilt!!

Ondertussen hadden we ook een souvernirtje gekocht!!

En dan krijgen wij bij het hok van de kluuten een klein overdekt speelplaats voor de kids!!

Hier kunnen de bezoekers wat eten en drinken en uitrusten!!

He he, hier komen we voor, allereerst de kluuten!!

En dan als laatste de blauwe kroonduiven!!

Veel plezier met deze update en ik hoop volgende week iets te kunnen laten zien van de kinderboerderij!!
Groetjes van Laraatje :)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 05 Okt 2011 om 22:37
Real_thomas
Datum: Donderdag, 06 Okt 2011, 13:04 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Mooi hoor!
Alleen er is nog steeds geen beplanting buiten de hokken

Gr.thomas ^_^

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
BerichtMooi hoor!
Alleen er is nog steeds geen beplanting buiten de hokken

Gr.thomas ^_^

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 06 Okt 2011 om 13:04
NielsG
Datum: Donderdag, 06 Okt 2011, 16:16 | Bericht # 13   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ziet er mooi uit. De voliere is mooi groot. Maar net zoals wat Real_Thomas zei is dat je nog wat kan doen aan de beplanting buiten de verblijven. Ook leuk dat je aan de kids denkt.

BerichtZiet er mooi uit. De voliere is mooi groot. Maar net zoals wat Real_Thomas zei is dat je nog wat kan doen aan de beplanting buiten de verblijven. Ook leuk dat je aan de kids denkt.

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 06 Okt 2011 om 16:16
Laraatje2008
Datum: Zondag, 16 Okt 2011, 21:24 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,
De beplanting daar ben ik mee bezig en het heeft natuurlijk zijn tijd nodig. Maar hier weer een update. Ik als directeur ging maar weer even kijken wat er was gebouwd. En ze waren al ver gevorderd. De eerste dieren van de kinderboerderij waren al gearriveerd en zaten in het rehalbilatiecentrum, om daar bij te komen van de verre reis. Dus, hier een dagje Dierenpark De BeestenBoel:

Het pad naar de kinderboerderij!!! Ook zie je als het goed is het fokcentrum!!!

De ingang van de kinderboerderij!!! Het is anders als in het ontwerp maar dat komt vanwege ruimtegebrek!!!

Als de bezoekers moeten plassen!!!

Leuk fonteintje als de bezoekers moeten wachten met plassen, wc zijn er recht tegenover!!!

Wat zal hier komen!!!!
De bizons zijn inmiddels gisterenavond gearriveerd en mochten tegelijk in hun verblijf. Dit is het lege verblijf!!!

Zoveel mogelijk natuurlijke verblijven!!!!

Het binnenverblijf!!!

Het buitenverblijf!!!

Weer het binnenverblijf!!!

De reeen waren dus eerst in het opvangcentrum en daar hadden ze het goed naar hun zin!!!

Het binnenverblijf van de reeen!!!!

Van de andere kant!!!

Ze hebben het goed naar hun zin daar!!!
Ben blij dat alles goed is en op naar het andere nieuwe verblijf, waarschijnlijk van Toekans en eventueel een kudde impala's!!! Dat zou wel leuk zijn, want een beetje savanne mag er wel opkomen!!! Groetjes van Laraatje :)

BerichtHallo iedereen,
De beplanting daar ben ik mee bezig en het heeft natuurlijk zijn tijd nodig. Maar hier weer een update. Ik als directeur ging maar weer even kijken wat er was gebouwd. En ze waren al ver gevorderd. De eerste dieren van de kinderboerderij waren al gearriveerd en zaten in het rehalbilatiecentrum, om daar bij te komen van de verre reis. Dus, hier een dagje Dierenpark De BeestenBoel:

Het pad naar de kinderboerderij!!! Ook zie je als het goed is het fokcentrum!!!

De ingang van de kinderboerderij!!! Het is anders als in het ontwerp maar dat komt vanwege ruimtegebrek!!!

Als de bezoekers moeten plassen!!!

Leuk fonteintje als de bezoekers moeten wachten met plassen, wc zijn er recht tegenover!!!

Wat zal hier komen!!!!
De bizons zijn inmiddels gisterenavond gearriveerd en mochten tegelijk in hun verblijf. Dit is het lege verblijf!!!

Zoveel mogelijk natuurlijke verblijven!!!!

Het binnenverblijf!!!

Het buitenverblijf!!!

De reeen waren dus eerst in het opvangcentrum en daar hadden ze het goed naar hun zin!!!

Het binnenverblijf van de reeen!!!!

Van de andere kant!!!

Ze hebben het goed naar hun zin daar!!!
Ben blij dat alles goed is en op naar het andere nieuwe verblijf, waarschijnlijk van Toekans en eventueel een kudde impala's!!! Dat zou wel leuk zijn, want een beetje savanne mag er wel opkomen!!! Groetjes van Laraatje :)

Toegevoegd op 16 Okt 2011 om 21:24
NielsG
Datum: Maandag, 17 Okt 2011, 07:09 | Bericht # 15   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ziet er heel leuk uit! De beplanting is goed en het reeenverblijf vind ik heel erg mooi!

Niels

Bericht veranderd door: NielsGuchelaar - Maandag, 17 Okt 2011, 07:10
BerichtZiet er heel leuk uit! De beplanting is goed en het reeenverblijf vind ik heel erg mooi!

Niels

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 17 Okt 2011 om 07:09
robje
Datum: Maandag, 17 Okt 2011, 16:13 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

bij die rustplaats zie ik nergens bankjes staan en dan is het toch geen rustplaats als er geen bankjes staan

robje

http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Berichtbij die rustplaats zie ik nergens bankjes staan en dan is het toch geen rustplaats als er geen bankjes staan

robje

Bericht getypt door - robje
Toegevoegd op 17 Okt 2011 om 16:13
qlabru
Datum: Dinsdag, 25 Okt 2011, 20:19 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Mooi gedaan, alleen een tip: ik zou geen reeën in een voliere doen. Verder heel leuk gedaan!

groetjes Quinten
BerichtMooi gedaan, alleen een tip: ik zou geen reeën in een voliere doen. Verder heel leuk gedaan!

Bericht getypt door - qlabru
Toegevoegd op 25 Okt 2011 om 20:19
freed95
Datum: Woensdag, 26 Okt 2011, 18:43 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

ik kan niet wachten om de kudde impala's bij jou in de dierentuin te zien :D :p

Greetz
Berichtik kan niet wachten om de kudde impala's bij jou in de dierentuin te zien :D :p

Greetz

Bericht getypt door - freed95
Toegevoegd op 26 Okt 2011 om 18:43
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 26 Okt 2011, 21:43 | Bericht # 19   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,
Bedankt voor jullie reacties maar de dieren zitten niet in een voliere, dat is de eerste opvang voor de dieren zodat er een hok voor ze gebouwd kan worden. Daarom gaan de dieren eerst daarin zodat ze zich kunnen wennen aan hun omgeving. De impala´s hebben al een mooi ruim verblijf gekregen. Ook daar komen nog zebra´s zien, die zitten nu in de opvang. Ik als directeur van de BeestenBoel ging maar weer eens een keertje op bezoek. Er komen veel dieren en daarom gaan het dierenpark nu in een versnelling bouwen. Misschien wel te veel maar in ieder geval komen er veel dieren bij. De kluuten zijn er in overvloed en die wil ik eigenlijk kwijt. Maar genoeg, ik werd rondgeleid door de eerste verzorger namelijk van de vogels. Hij had het druk zei hij maar hij wilde de rondleiding wel doen. Genoeg gezeur en de screens:

De hoofdingang in het donker!!!

De hoofdtuin in het donker, nog mooier!!!

Daarna wilde ik weten welke dieren er nu in de opvang zaten, zebra's dus!!!

De kluuten, die breiden zich snel uit en de dierenverzorger zegt ook dat het beste is het hok te splitsen!!!

De kroonduiven, die hebbben het goed en doen het goed!!

De kudde bizons van wereldwonderen park van RaymondHoek!!!

In het binnenhok, lekker warm voor in de winter!!!

Kon hem bijna aanraken maar toen liep hij weg!!!

Ook een binnenhok voor de reeen!!!

De impala's in het opvanghok!!!

Hun grote hok leeg!!!

Een hele grote savanne!!!

Een verhoogd pad, juist om de dieren op deze grote savanne te ontlasten!!!

Hier kunnen de bezoekers kijken!!!

De impala's in hun tevreden hok!!!

Andere kant van het hok!!!!

Als laatste de bovenplattegrond toen we weg vlogen. Het is een mooie dierentuin met leuke varatie aan dieren. Er liggen plannen voor een klein quaruim maar dat moet echt heel erg klein zijn. Het moet het meeste een dierenpark zijn met open dieren die voor grote vlaktes zijn!!! Ik hoop dat jullie deze update leuk vinden. Groetjes de directie van De BeestenBoel :)

BerichtHallo iedereen,
Bedankt voor jullie reacties maar de dieren zitten niet in een voliere, dat is de eerste opvang voor de dieren zodat er een hok voor ze gebouwd kan worden. Daarom gaan de dieren eerst daarin zodat ze zich kunnen wennen aan hun omgeving. De impala´s hebben al een mooi ruim verblijf gekregen. Ook daar komen nog zebra´s zien, die zitten nu in de opvang. Ik als directeur van de BeestenBoel ging maar weer eens een keertje op bezoek. Er komen veel dieren en daarom gaan het dierenpark nu in een versnelling bouwen. Misschien wel te veel maar in ieder geval komen er veel dieren bij. De kluuten zijn er in overvloed en die wil ik eigenlijk kwijt. Maar genoeg, ik werd rondgeleid door de eerste verzorger namelijk van de vogels. Hij had het druk zei hij maar hij wilde de rondleiding wel doen. Genoeg gezeur en de screens:

De hoofdingang in het donker!!!

De hoofdtuin in het donker, nog mooier!!!

Daarna wilde ik weten welke dieren er nu in de opvang zaten, zebra's dus!!!

De kluuten, die breiden zich snel uit en de dierenverzorger zegt ook dat het beste is het hok te splitsen!!!

De kroonduiven, die hebbben het goed en doen het goed!!

De kudde bizons van wereldwonderen park van RaymondHoek!!!

In het binnenhok, lekker warm voor in de winter!!!

Kon hem bijna aanraken maar toen liep hij weg!!!

Ook een binnenhok voor de reeen!!!

De impala's in het opvanghok!!!

Hun grote hok leeg!!!

Een hele grote savanne!!!

Een verhoogd pad, juist om de dieren op deze grote savanne te ontlasten!!!

Hier kunnen de bezoekers kijken!!!

De impala's in hun tevreden hok!!!

Andere kant van het hok!!!!

Als laatste de bovenplattegrond toen we weg vlogen. Het is een mooie dierentuin met leuke varatie aan dieren. Er liggen plannen voor een klein quaruim maar dat moet echt heel erg klein zijn. Het moet het meeste een dierenpark zijn met open dieren die voor grote vlaktes zijn!!! Ik hoop dat jullie deze update leuk vinden. Groetjes de directie van De BeestenBoel :)

Toegevoegd op 26 Okt 2011 om 21:43
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 26 Okt 2011, 21:51 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ Laraatje2008,
Mooie updates. Af en toe zie ik echt het verschil niet tussen het opvangcentrum en de dierentuin..
Is het opvangcentrum ook te bekijken voor de bezoekers, of ligt dat achter de schermen?

Verder vind ik het een mooie savanne, maar misschien kan je iets meer planten
en wat kleine heuveltjes doen?

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ Laraatje2008,
Mooie updates. Af en toe zie ik echt het verschil niet tussen het opvangcentrum en de dierentuin..
Is het opvangcentrum ook te bekijken voor de bezoekers, of ligt dat achter de schermen?

Verder vind ik het een mooie savanne, maar misschien kan je iets meer planten
en wat kleine heuveltjes doen?

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 26 Okt 2011 om 21:51
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » Dierenpark De BeestenBoel (ZTAO Park van Laraatje2008)
Search:

Hosted by uCoz