Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » Dierenpark Den-Bosch ( Update Bongo ) (Een Dierentuin Vol Dieren ! ( Update 2-4-13 ))
Dierenpark Den-Bosch ( Update Bongo )
mynameis
Datum: Maandag, 20 Jun 2011, 18:20 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Oké nu snap ik het

ik vind het logo ook heel leuk
BerichtOké nu snap ik het

ik vind het logo ook heel leuk

Bericht getypt door - mynameis
Toegevoegd op 20 Jun 2011 om 18:20
Svenyboy04
Datum: Maandag, 20 Jun 2011, 21:06 | Bericht # 22   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Verzorger

@ mynameis,

Bedankt dat je de logo leuk vindt ! wij vinden hem zelf ook heel mooi.

Dierentuin Den-Bosch

Ja dames en heren Eindelijk een update van Dierentuin Den-Bosch ik hoop dat jullie het mooi vinden ^_^ .
Al eerst beginnen we bij de ingang.

Je loopt rechtdoor.

Je ziet een verblijf wat zou er in zitten ??

Ingang Afrika.

Het zelfde verblijf van net wat zit er toch nou in ?

De Stokstaarjes

Binnen verblijf Stokstaartjes.

Nu kom je in een anderen deel van Afrika. ( Moeras van Afrika )

Het verblijf van de Afrikaanse Buffel.

Het binnen verblijf.

De Buffel zelf

We lopen door het binnenverblijf-aanzicht van de Afrikaanse Buffel en komen nu in de jungle van Afrika.

Wat zou hier in zitten ??

Het zijn de Bongo's we hebben 2 vrouwtjes,2 mannetje en 2 baby's alleen is nog onbekend of het mannetjes of vrouwtjes zijn de dierenarts heeft nog niet kunnen kijken omdat ze ons te slim af waren

Nu lopen we door een grot en komen uit bij de wc en eet kraampjes.

Dan lopen we weer door een grot heen.

We komen bij dit uit en we kijken dan ook door het raam en weten waar we zijn.

We lopen nu naar boven.

Zo ziet het er van binnen uit.

Zo ziet het eruit als je over de savanne kijkt

We lopen naar benden.

We kijken hier naar de savanne maar zien weer niks :(

We lopen hier omhoog.

Zo ziet het er binnen uit.

Zo ziet her eruit als je naar buit kijkt.

Dieren die erin zitten in dit verblijf zijn.
Gnoe:

Impala:

Struisvogel:

Lekker snoep en zo als we naar beneden lopen.

We lopen veder en zien weer een overdeking waar we overdekt dieren kunnen kijken

We kijken naar een verblijf wat zal er in zitten ??

De Grijze kroon kraan vogel

En als laatste 2 verblijven zijn .....

Kamelen en dromedarissen en fenneken

Dit was het dan weer.

Groetjes

Sven directeur van dierentuin den-bosch

Brullende Leeuwen

Bericht veranderd door: Svenyboy04 - Maandag, 20 Jun 2011, 21:21
Bericht@ mynameis,

Bedankt dat je de logo leuk vindt ! wij vinden hem zelf ook heel mooi.

Dierentuin Den-Bosch

Ja dames en heren Eindelijk een update van Dierentuin Den-Bosch ik hoop dat jullie het mooi vinden ^_^ .
Al eerst beginnen we bij de ingang.

Je loopt rechtdoor.

Je ziet een verblijf wat zou er in zitten ??

Ingang Afrika.

Het zelfde verblijf van net wat zit er toch nou in ?

De Stokstaarjes

Binnen verblijf Stokstaartjes.

Nu kom je in een anderen deel van Afrika. ( Moeras van Afrika )

Het verblijf van de Afrikaanse Buffel.

Het binnen verblijf.

De Buffel zelf

We lopen door het binnenverblijf-aanzicht van de Afrikaanse Buffel en komen nu in de jungle van Afrika.

Wat zou hier in zitten ??

Het zijn de Bongo's we hebben 2 vrouwtjes,2 mannetje en 2 baby's alleen is nog onbekend of het mannetjes of vrouwtjes zijn de dierenarts heeft nog niet kunnen kijken omdat ze ons te slim af waren

Nu lopen we door een grot en komen uit bij de wc en eet kraampjes.

Dan lopen we weer door een grot heen.

We komen bij dit uit en we kijken dan ook door het raam en weten waar we zijn.

We lopen nu naar boven.

Zo ziet het er van binnen uit.

Zo ziet het eruit als je over de savanne kijkt

We lopen naar benden.

We kijken hier naar de savanne maar zien weer niks :(

We lopen hier omhoog.

Zo ziet het er binnen uit.

Zo ziet her eruit als je naar buit kijkt.

Dieren die erin zitten in dit verblijf zijn.
Gnoe:

Impala:

Struisvogel:

Lekker snoep en zo als we naar beneden lopen.

We lopen veder en zien weer een overdeking waar we overdekt dieren kunnen kijken

We kijken naar een verblijf wat zal er in zitten ??

De Grijze kroon kraan vogel

En als laatste 2 verblijven zijn .....

Kamelen en dromedarissen en fenneken

Dit was het dan weer.

Groetjes

Sven directeur van dierentuin den-bosch

Bericht getypt door - Svenyboy04
Toegevoegd op 20 Jun 2011 om 21:06
qlabru
Datum: Woensdag, 22 Jun 2011, 17:43 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Heel mooi gemaakt! Met lekker veel beplanting in het kroonkraanvogel-hok. Alleen zou ik wat meer beplanting in de andere hokken doen.

groetjes Quinten
BerichtHeel mooi gemaakt! Met lekker veel beplanting in het kroonkraanvogel-hok. Alleen zou ik wat meer beplanting in de andere hokken doen.

Bericht getypt door - qlabru
Toegevoegd op 22 Jun 2011 om 17:43
tinetjeee
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 20:51 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

mooi logo en die stenen muren passen echt in de dierentuin!

groetjes :D
Berichtmooi logo en die stenen muren passen echt in de dierentuin!

groetjes :D

Bericht getypt door - tinetjeee
Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 20:51
oeriii
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 20:55 | Bericht # 25   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Mooie dierentuin man !
Alleen een opmerkerking
Fenneks zijn kleine roofdiertjes en die doen je dan bij de dromedarissen?
dat vind ik wel vreemd. (mijn mening)
BerichtMooie dierentuin man !
Alleen een opmerkerking
Fenneks zijn kleine roofdiertjes en die doen je dan bij de dromedarissen?
dat vind ik wel vreemd. (mijn mening)

Bericht getypt door - oeriii
Toegevoegd op 29 Jun 2011 om 20:55
Svenyboy04
Datum: Dinsdag, 23 Aug 2011, 20:45 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens

Verzorger

@ qlabru,

Dankje, Ik was nog bezig met beplating want daar ben ik meestal lang mee bezig haha :D

@ tinetjeee,

Ik vindt zelf ook een leuke logo en ik vindt jouw reactie ook leuk bedankt ! ^_^

@ oeriii,

Ja dankje, Misschien is het iets te onduidelijk de fenneken zitten niet bij de dromedarissen en Kamelen. ^_^

Nieuws van de week

Ik als directeur ging is drie weken op vakantie. Ik ging naar Griekenland en wat ik daar aan trof was erg. Ik zag daar vier zwaar gewonde Griekse land schildpadden. Ik heb ze in een kist ge stopt en heb ze mee genomen. Mensen deden moelijk bij het vliegveld dus ik heb daar een auto ge kocht en nam de schildpadden mee. Nu ben ik nog onderweg en neem deze dieren mee over een paar dagen ben ik thuis. Ik zal deze schildpadden een fijne thuis geven in onze dierentuin. Ik zal ze houden want de dierenarts in Griekenland zei dat ze niet meer terug kunnen in het wild.

Verbouwing !!

Ik de directeur vindt de dierentuin niet voldoen aan de eisen. Ik ga dus de zoo op nieuw bouwen en inrichten. Ik hoop dat jullie hem dan mooi gaan vinden en dat ik zelf er ook trots op kan zijn. Jullie mogen op dit bericht gerust commentaar geven

Groetjes
Directeur Sven ^_^

Added (23 Aug 2011, 20:45)
---------------------------------------------
Hallo :)

Het is vandaag de dag dat er een update komt van Dierentuin Den-Bosch. Ik Sven de directeur vond dat we moesten verbouwen dus het ziet er ook wat nieuw uit ( ik wil het liefst geen commentaar over kaal heid rondom de verblijven ik heb ze expres kaal gelaten zo dat ik dan makkelijker kan bouwen). Veel plezier met de update :)

De Ingang

Het begin van de Dierentuin.

Het eerste verblijf van veraf.

Wat zou erin zitten ? we kijken gaan maar is dichterbij kijken.

Het zijn natuurlijk de Ringstaartmaki's

Hier zie je onze beroemdste Ringstaartje Ring.

We lopen recht op een verblijf af.

We slaan rechts af ( we gaan later naar dat verblijf )

Anderen observatie stukje van de Ringstaartmaki's ( als je wil weten hoeveel erin zitten het zijn er 5 )

Het binnen verblijf ( het is nog zonder dak maar er zit nu al weer een dak op :) )

Nu gaan we naar het anderen verblijf van de Giraffen.( nu zie je dat ze nog alleen zijn maar nu onze giraf Liza zwanger is zitten er struisvogels bij

Dit onze Fokman Ronald die Liza heeft zwanger gemaakt onze anderen vrouwtje is nog alleen.

Dit is de plattegrond.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden als jullie vragen en opmerken hebben hoor ik het graag :)

Groetjes

Sven d\Directeur van Dierentuin Den-Bosch

Brullende Leeuwen

Bericht veranderd door: Svenyboy04 - Dinsdag, 23 Aug 2011, 20:07
Bericht@ qlabru,

Dankje, Ik was nog bezig met beplating want daar ben ik meestal lang mee bezig haha :D

@ tinetjeee,

Ik vindt zelf ook een leuke logo en ik vindt jouw reactie ook leuk bedankt ! ^_^

@ oeriii,

Ja dankje, Misschien is het iets te onduidelijk de fenneken zitten niet bij de dromedarissen en Kamelen. ^_^

Nieuws van de week

Ik als directeur ging is drie weken op vakantie. Ik ging naar Griekenland en wat ik daar aan trof was erg. Ik zag daar vier zwaar gewonde Griekse land schildpadden. Ik heb ze in een kist ge stopt en heb ze mee genomen. Mensen deden moelijk bij het vliegveld dus ik heb daar een auto ge kocht en nam de schildpadden mee. Nu ben ik nog onderweg en neem deze dieren mee over een paar dagen ben ik thuis. Ik zal deze schildpadden een fijne thuis geven in onze dierentuin. Ik zal ze houden want de dierenarts in Griekenland zei dat ze niet meer terug kunnen in het wild.

Verbouwing !!

Ik de directeur vindt de dierentuin niet voldoen aan de eisen. Ik ga dus de zoo op nieuw bouwen en inrichten. Ik hoop dat jullie hem dan mooi gaan vinden en dat ik zelf er ook trots op kan zijn. Jullie mogen op dit bericht gerust commentaar geven

Groetjes
Directeur Sven ^_^

Added (23 Aug 2011, 20:45)
---------------------------------------------
Hallo :)

Het is vandaag de dag dat er een update komt van Dierentuin Den-Bosch. Ik Sven de directeur vond dat we moesten verbouwen dus het ziet er ook wat nieuw uit ( ik wil het liefst geen commentaar over kaal heid rondom de verblijven ik heb ze expres kaal gelaten zo dat ik dan makkelijker kan bouwen). Veel plezier met de update :)

De Ingang

Het begin van de Dierentuin.

Het eerste verblijf van veraf.

Wat zou erin zitten ? we kijken gaan maar is dichterbij kijken.

Het zijn natuurlijk de Ringstaartmaki's

Hier zie je onze beroemdste Ringstaartje Ring.

We lopen recht op een verblijf af.

We slaan rechts af ( we gaan later naar dat verblijf )

Anderen observatie stukje van de Ringstaartmaki's ( als je wil weten hoeveel erin zitten het zijn er 5 )

Het binnen verblijf ( het is nog zonder dak maar er zit nu al weer een dak op :) )

Nu gaan we naar het anderen verblijf van de Giraffen.( nu zie je dat ze nog alleen zijn maar nu onze giraf Liza zwanger is zitten er struisvogels bij

Dit onze Fokman Ronald die Liza heeft zwanger gemaakt onze anderen vrouwtje is nog alleen.

Dit is de plattegrond.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden als jullie vragen en opmerken hebben hoor ik het graag :)

Groetjes

Sven d\Directeur van Dierentuin Den-Bosch

Toegevoegd op 23 Aug 2011 om 20:45
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 23 Aug 2011, 20:52 | Bericht # 27   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Mooie grote verblijven,
wat jammer is is dat ze vierkant/rechthoekig zijn, misschien kan je er een leuke vorm van maken?
Verder zijn de verblijven nog wat plat, misschien een paar heuvels?

Leuk dat je apentouwen hebt gebruikt..
Je ziet wel dat de dieren gelukkig zijn en een drachtig vrouwtje bevestigd dat alleen maar!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

BerichtMooie grote verblijven,
wat jammer is is dat ze vierkant/rechthoekig zijn, misschien kan je er een leuke vorm van maken?
Verder zijn de verblijven nog wat plat, misschien een paar heuvels?

Leuk dat je apentouwen hebt gebruikt..
Je ziet wel dat de dieren gelukkig zijn en een drachtig vrouwtje bevestigd dat alleen maar!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 23 Aug 2011 om 20:52
Svenyboy04
Datum: Woensdag, 24 Aug 2011, 21:11 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens

Verzorger

@ Jeweetwelwie,

Bedankt voor je tips ik zal proberen eraan te werken

Groetjes

Sven Directeur van Dierentuin Den-Bosch.

@ Iedereen

Ik heb slecht nieuws voor Timo maar goed nieuws voor ons.
Onze vrouwtjes Giraf Liza was zwanger van onze man Ronald.
Inmiddels is ze bevallen van een jongetje.

Onze baby Giraf Rick

Troste moeder Liza

En onze Troste veder Ronald die inmiddels niet alleen vader blijf van Ronald. want, onze anderen vrouwtje Netjes is ook zwanger hopelijk word het een vrouwtje zodat we het met Timo hebben af gerekend

We hebben een nieuw gebouw mensen kijken al naar de eerste dieren wat zou het zijn over 2 dagen horen jullie er meer over.

Groetjes

Sven Directeur van Dierentuin Den-Bosch ^_^

Brullende Leeuwen

Bericht veranderd door: Svenyboy04 - Woensdag, 24 Aug 2011, 21:11
Bericht@ Jeweetwelwie,

Bedankt voor je tips ik zal proberen eraan te werken

Groetjes

Sven Directeur van Dierentuin Den-Bosch.

@ Iedereen

Ik heb slecht nieuws voor Timo maar goed nieuws voor ons.
Onze vrouwtjes Giraf Liza was zwanger van onze man Ronald.
Inmiddels is ze bevallen van een jongetje.

Onze baby Giraf Rick

Troste moeder Liza

En onze Troste veder Ronald die inmiddels niet alleen vader blijf van Ronald. want, onze anderen vrouwtje Netjes is ook zwanger hopelijk word het een vrouwtje zodat we het met Timo hebben af gerekend

We hebben een nieuw gebouw mensen kijken al naar de eerste dieren wat zou het zijn over 2 dagen horen jullie er meer over.

Groetjes

Sven Directeur van Dierentuin Den-Bosch ^_^

Toegevoegd op 24 Aug 2011 om 21:11
raymondhoek
Datum: Donderdag, 25 Aug 2011, 17:17 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Als ik het zo zie is het nieuwe deel in ieder geval razend populair, dus ik ben erg benieuwd naar wat het gaat worden.
Wel ben ik het met Jeweetwelwie eens, dat je verblijven wat plat en vierkant zijn.
Maar je hebt al gezegd er aan te werken, dus ik ben erg benieuwd.

Raymond ;)

BerichtAls ik het zo zie is het nieuwe deel in ieder geval razend populair, dus ik ben erg benieuwd naar wat het gaat worden.
Wel ben ik het met Jeweetwelwie eens, dat je verblijven wat plat en vierkant zijn.
Maar je hebt al gezegd er aan te werken, dus ik ben erg benieuwd.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 25 Aug 2011 om 17:17
Svenyboy04
Datum: Donderdag, 25 Aug 2011, 20:06 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens

Verzorger

@ raymondhoek,

Wij zijn ook benieuwd of jullie het mooi vinden er zit al een mooi dak op dus het is al mooi overdekt.
We maken de verblijven inderdaad niet meer vierkant alleen doen we het bij de verblijven van de Giraffen en Ringstaartmaki's niet meer verbouwen dus die blijven zo de rest maken we minder vierkant.

@ iedreen

We hebben geen update maar iets anders je krijg een kijkje in onze Fok-Centrum het is achter ons dierenpark. we gaan een kijkje nemen kom je mee ?

We zijn bij de ingang laten we er snel in gaan.

we zijn binnen we zijn bankjes en natuurlijk aan de linkse kant een verblijf wat zou daar gefokt worden ?

Het zijn Kamelen jij vraag ze af waarom ze gefokt worden dit is omdat ze worden geruilt tegen een ander diersoort die nog geheim blijf. en we hebben drie kamelen dus er moesten er wat meer beer. Bulta,Chris en Kim zijn dol gelukkig hier en Kim is zelf al zwanger dus het gaat al goed hier ^_^

We lopen veder en zijn links weer een verblijf welk dier zou daar dan gefokt worden ?

We zijn het verblijf wie zouden hier in zitten ?

Het is de zwangeren Loeka Koningin van Dierentuin Den-Bosch.

Maar als er een koningin is is er ook een koning. Dit is Alex Koning van Dierentuin Den-Bosch.

We lopen veder en zien gelijk het eetplekje voor het personeel. en links is weer en verblijf daar zie je straks meer van.

Het anderen verblijf wat zou hier zitten ?

Het zijn de giraffen. De baby giraffen zitten erbij maar ze moesten meer gefokt worden dus hebben we zijn in het Fok-Centrum gezet en nu zijn Liza en Netjes weer zwanger ( we moeten ze fokken totdat we een meisjes giraf krijgen zodat wij onze Fok man hebben betaalt aan Timo.

Groetjes

Sven directeur van Dierentuin Den-Bosch ^_^

Brullende Leeuwen

Bericht veranderd door: Svenyboy04 - Donderdag, 25 Aug 2011, 20:08
Bericht@ raymondhoek,

Wij zijn ook benieuwd of jullie het mooi vinden er zit al een mooi dak op dus het is al mooi overdekt.
We maken de verblijven inderdaad niet meer vierkant alleen doen we het bij de verblijven van de Giraffen en Ringstaartmaki's niet meer verbouwen dus die blijven zo de rest maken we minder vierkant.

@ iedreen

We hebben geen update maar iets anders je krijg een kijkje in onze Fok-Centrum het is achter ons dierenpark. we gaan een kijkje nemen kom je mee ?

We zijn bij de ingang laten we er snel in gaan.

we zijn binnen we zijn bankjes en natuurlijk aan de linkse kant een verblijf wat zou daar gefokt worden ?

Het zijn Kamelen jij vraag ze af waarom ze gefokt worden dit is omdat ze worden geruilt tegen een ander diersoort die nog geheim blijf. en we hebben drie kamelen dus er moesten er wat meer beer. Bulta,Chris en Kim zijn dol gelukkig hier en Kim is zelf al zwanger dus het gaat al goed hier ^_^

We lopen veder en zijn links weer een verblijf welk dier zou daar dan gefokt worden ?

We zijn het verblijf wie zouden hier in zitten ?

Het is de zwangeren Loeka Koningin van Dierentuin Den-Bosch.

Maar als er een koningin is is er ook een koning. Dit is Alex Koning van Dierentuin Den-Bosch.

We lopen veder en zien gelijk het eetplekje voor het personeel. en links is weer en verblijf daar zie je straks meer van.

Het anderen verblijf wat zou hier zitten ?

Het zijn de giraffen. De baby giraffen zitten erbij maar ze moesten meer gefokt worden dus hebben we zijn in het Fok-Centrum gezet en nu zijn Liza en Netjes weer zwanger ( we moeten ze fokken totdat we een meisjes giraf krijgen zodat wij onze Fok man hebben betaalt aan Timo.

Groetjes

Sven directeur van Dierentuin Den-Bosch ^_^

Toegevoegd op 25 Aug 2011 om 20:06
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » Dierenpark Den-Bosch ( Update Bongo ) (Een Dierentuin Vol Dieren ! ( Update 2-4-13 ))
Search:

Hosted by uCoz