Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » Realistic Zoo Organization (Nu Asunción) (Een stichting die zich inzet voor het behoud van dieren)
Realistic Zoo Organization (Nu Asunción)
tjalf
Datum: Maandag, 19 Maa 2012, 18:51 | Bericht # 51   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Er is weer eens een update. Deze keer niet van DVZ, maar die dierentuin is helemaal verplaatst naar Asunción, in Paraguay. De oprichter van Realistic heeft namelijk een programma opgericht om wereldwijd dieren te beschermen. Op elk continent zal een plaats vrijgemaakt worden voor dit project. Asunción is de ontvanger van het eerste park, waarin Zuid-Amerikaanse dieren opgevangen zullen worden. Bezoekers kunnen gratis naar binnen en vrijwilligers zetten zich in om zoveel mogelijk te vertellen over de dieren en hun natuurlijke leefomgeving. Zo kunnen ook arme mensen genieten van een leuke dag en leren mensen waarom dieren beschermd moeten worden. Waar het geld vandaan komt? De documentaires van Realistic over Rusland en Brazilië hebben aardig wat opgeleverd en een deel hiervan gaat naar dit project. Ook regeringen van verschillende landen en het WNF dragen hier hun steentje aan bij. De verzorgers en informatieverstrekkers werken kosteloos en zijn vaak vrijwilligers, mensen die stage lopen of mensen die met pensioen zijn en nu de dieren willen helpen. Maar nu genoeg gezeurd, hier komen de eerste foto's:

We beginnen (zoals altijd) bij de ingang.

Terrasje met restaurant

En de voliere:

Met ara's

Overview:

BerichtEr is weer eens een update. Deze keer niet van DVZ, maar die dierentuin is helemaal verplaatst naar Asunción, in Paraguay. De oprichter van Realistic heeft namelijk een programma opgericht om wereldwijd dieren te beschermen. Op elk continent zal een plaats vrijgemaakt worden voor dit project. Asunción is de ontvanger van het eerste park, waarin Zuid-Amerikaanse dieren opgevangen zullen worden. Bezoekers kunnen gratis naar binnen en vrijwilligers zetten zich in om zoveel mogelijk te vertellen over de dieren en hun natuurlijke leefomgeving. Zo kunnen ook arme mensen genieten van een leuke dag en leren mensen waarom dieren beschermd moeten worden. Waar het geld vandaan komt? De documentaires van Realistic over Rusland en Brazilië hebben aardig wat opgeleverd en een deel hiervan gaat naar dit project. Ook regeringen van verschillende landen en het WNF dragen hier hun steentje aan bij. De verzorgers en informatieverstrekkers werken kosteloos en zijn vaak vrijwilligers, mensen die stage lopen of mensen die met pensioen zijn en nu de dieren willen helpen. Maar nu genoeg gezeurd, hier komen de eerste foto's:

We beginnen (zoals altijd) bij de ingang.

Terrasje met restaurant

En de voliere:

Met ara's

Overview:

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 19 Maa 2012 om 18:51
Joshua
Datum: Maandag, 19 Maa 2012, 20:23 | Bericht # 52   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Tjalf@, Ik vind het er tot nu toe niet erg top uitzien als ik heel eerlijk moet zijn. Niet lelijk bedoelt maar ik heb 2 tips.

-Plant wat bomen, struiken en andere planten langs het pad.
-Besteed iets meer aandacht aan de ingang, het ziet er nu een beetje leeg uit.

Groeten Joshua.

BerichtTjalf@, Ik vind het er tot nu toe niet erg top uitzien als ik heel eerlijk moet zijn. Niet lelijk bedoelt maar ik heb 2 tips.

-Plant wat bomen, struiken en andere planten langs het pad.
-Besteed iets meer aandacht aan de ingang, het ziet er nu een beetje leeg uit.

Groeten Joshua.

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 19 Maa 2012 om 20:23
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 19 Maa 2012, 22:11 | Bericht # 53   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ tjalf,
Leuk verhaal bedankt. Zoals Joshua al zei vind ik de beplanting langs de paden ook een beetje kaal.
Ik krijg van zo'n hoge heg een beetje een benauwd gevoel.

Wel leuk dat je een doorloopkas hebt gemaakt, met de vogels. Misschien kan je iets meer beplanting doen en eventueel een paar heuveltjes.

Verder vind ik het een erg leuk idee, en mooi dat de ara's het naar hun zin hebben.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ tjalf,
Leuk verhaal bedankt. Zoals Joshua al zei vind ik de beplanting langs de paden ook een beetje kaal.
Ik krijg van zo'n hoge heg een beetje een benauwd gevoel.

Wel leuk dat je een doorloopkas hebt gemaakt, met de vogels. Misschien kan je iets meer beplanting doen en eventueel een paar heuveltjes.

Verder vind ik het een erg leuk idee, en mooi dat de ara's het naar hun zin hebben.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 19 Maa 2012 om 22:11
Laraatje2008
Datum: Maandag, 19 Maa 2012, 23:07 | Bericht # 54   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ik vind de vogelkas hartstikke leuk met dat pad kronkelweg!!! Ja wat meer beplanting zou wat kunnen en ik zou het aankomstplein anders inrichten, misschien een fontein en daar omheen wat terasjes!!! Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtIk vind de vogelkas hartstikke leuk met dat pad kronkelweg!!! Ja wat meer beplanting zou wat kunnen en ik zou het aankomstplein anders inrichten, misschien een fontein en daar omheen wat terasjes!!! Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 19 Maa 2012 om 23:07
Merwin
Datum: Dinsdag, 20 Maa 2012, 20:43 | Bericht # 55   
Merwin 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Stagiaire

wauw gave dierentuin ik vind het ara verblijf echt zooooooooooooooooooooo mooi ga zo door

groeten merwino

p.s. waarom doe je hok voor hok in steeds weer nieuw opgerichte dierentuin
Berichtwauw gave dierentuin ik vind het ara verblijf echt zooooooooooooooooooooo mooi ga zo door

groeten merwino

p.s. waarom doe je hok voor hok in steeds weer nieuw opgerichte dierentuin

Bericht getypt door - Merwin
Toegevoegd op 20 Maa 2012 om 20:43
tjalf
Datum: Woensdag, 21 Maa 2012, 17:12 | Bericht # 56   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ Merwino, heel erg bedankt.

@ Anderen:, Ik heb inderdaad nog erg weinig planten, kwestie van downloaden. De heggen gebruik ik omdat je anders een grote open vlakte ziet. Ik moet nog ff andere manieren vinden om op te vullen. Ws volgende keer wel, maar ik vond dat het niet langer moest duren met een update, aangezien veel mensen dan niet meer zouden geloven dat er nog een komt. xD. Volgende keer dus ook een grotere.

Bericht@ Merwino, heel erg bedankt.

@ Anderen:, Ik heb inderdaad nog erg weinig planten, kwestie van downloaden. De heggen gebruik ik omdat je anders een grote open vlakte ziet. Ik moet nog ff andere manieren vinden om op te vullen. Ws volgende keer wel, maar ik vond dat het niet langer moest duren met een update, aangezien veel mensen dan niet meer zouden geloven dat er nog een komt. xD. Volgende keer dus ook een grotere.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 21 Maa 2012 om 17:12
Urs1997
Datum: Woensdag, 06 Jun 2012, 16:28 | Bericht # 57   
Urs1997 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Mooie zoo tot nu toe, het araverblijf is echt prachtig. Ik hoop dat je snel planten vindt want de zoo is misschien een beetje te 'kaal'.
BerichtMooie zoo tot nu toe, het araverblijf is echt prachtig. Ik hoop dat je snel planten vindt want de zoo is misschien een beetje te 'kaal'.

Bericht getypt door - Urs1997
Toegevoegd op 06 Jun 2012 om 16:28
boerroel545
Datum: Woensdag, 06 Jun 2012, 16:51 | Bericht # 58   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

ik vind het niet echt super mooi waarom het is erg kaal en de groene hagen
houd het zicht weg

gr.boerroel545

Berichtik vind het niet echt super mooi waarom het is erg kaal en de groene hagen
houd het zicht weg

gr.boerroel545

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 06 Jun 2012 om 16:51
Yari
Datum: Zaterdag, 14 Jul 2012, 11:16 | Bericht # 59   
Yari 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

ziet er goed uit alleen wat meer beplanting

Y.R.
Berichtziet er goed uit alleen wat meer beplanting

Bericht getypt door - Yari
Toegevoegd op 14 Jul 2012 om 11:16
ZTAO-Crew
Datum: Maandag, 08 Apr 2013, 12:04 | Bericht # 60   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker

ZTAO-Crew
Directeur

Wegens een RESET wordt dit topic gesloten. 

Mvg,

Follow the rules...
BerichtWegens een RESET wordt dit topic gesloten. 

Mvg,

Bericht getypt door - ZTAO-Crew
Toegevoegd op 08 Apr 2013 om 12:04
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » Realistic Zoo Organization (Nu Asunción) (Een stichting die zich inzet voor het behoud van dieren)
Search:

Hosted by uCoz