Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » Realistic Zoo Organization (Nu Asunción) (Een stichting die zich inzet voor het behoud van dieren)
Realistic Zoo Organization (Nu Asunción)
Jeroen-krokofreak
Datum: Maandag, 03 Jan 2011, 20:21 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

zo te zien heb je goed gebruik gemaakt van mijn ZTAO pakket!!
De beplanting is heel leuk gedaan, en de dieren voelen zich denk ik prima thuis in hun hokken. :p
Echt een heel leuke update. ;)

Pokemon White team!
Berichtzo te zien heb je goed gebruik gemaakt van mijn ZTAO pakket!!
De beplanting is heel leuk gedaan, en de dieren voelen zich denk ik prima thuis in hun hokken. :p
Echt een heel leuke update. ;)

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 03 Jan 2011 om 20:21
tjalf
Datum: Woensdag, 05 Jan 2011, 19:19 | Bericht # 22   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

@ Jeroen-krokofreak, Dat pakket was erg handig, omdat alle dieren mooi in 1 themagebied passen.

Ik heb even een vraag voor iedereen. Namelijk, ik ben van plan om een nieuw themagebied te maken, maar ik wou wel eens weten wat jullie dan zouden willen. Ik heb alvast dieren voor deze themagebieden:
Noordpool
Zuid-Amerikaans Regenwoud

Als jullie andere ideeën hebben hoor ik ze graag.

Bericht@ Jeroen-krokofreak, Dat pakket was erg handig, omdat alle dieren mooi in 1 themagebied passen.

Ik heb even een vraag voor iedereen. Namelijk, ik ben van plan om een nieuw themagebied te maken, maar ik wou wel eens weten wat jullie dan zouden willen. Ik heb alvast dieren voor deze themagebieden:
Noordpool
Zuid-Amerikaans Regenwoud

Als jullie andere ideeën hebben hoor ik ze graag.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 05 Jan 2011 om 19:19
Rolo
Datum: Donderdag, 06 Jan 2011, 15:11 | Bericht # 23   
Rolo 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Ik ben niet echt fan van het ''achter de schermen'' gedeelte (in mijn ogen niet super realistisch) Daarentegen vind ik het nieuwe gebied wel echt mooi! Vooral het binnenstuk met de Varanen enz.
BerichtIk ben niet echt fan van het ''achter de schermen'' gedeelte (in mijn ogen niet super realistisch) Daarentegen vind ik het nieuwe gebied wel echt mooi! Vooral het binnenstuk met de Varanen enz.

Bericht getypt door - Rolo
Toegevoegd op 06 Jan 2011 om 15:11
tjalf
Datum: Zaterdag, 08 Jan 2011, 14:03 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ Rolo, Bedankt voor de reactie, en het achter-de-schermen gedeelte is juist wel realistisch, want dat zie je in bijna alle dierentuinen, althans de meeste dierentuinen willen het zo natuurlijk mogelijk laten lijken voor de bezoekers, en verbergen de ingangen daarom meestal.

Added (08 Jan 2011, 14:03)
---------------------------------------------
UPDATE
Ondanks dat de laatste update nog maar 5 dagen geleden was voelt dat voor mij al weer heel lang geleden en daarom nu de nieuwe update van Dryham Village Zoo.

Laten we maar vast beginnen.
We beginnen bij de ingang van 'Asian Rainforests' en nu kunnen de verzorgers er rechtsaf naar het achter-de-schermen gedeelte.

Daar gaan we dan in, en meteen zien we de ingang naar de Pauwen en de Kroonduiven.

Dan lopen we verder door het achter-de-schermen gedeelte.

Hier zien we 1 van onze verzorgers door het achter-de-schermen gedeelte lopen.

Uiteindelijk komen we dan toch ergens uit.

Ook is hier een volgende ingang.

We lopen weer verder achter het Tijgerverblijf langs.

Daar achter slaan we weer af en komen we bij de ingang.

Als je goed hebt opgelet heb je misschien gezien dat we nog niet bij alle dieren uit 'Asian Rainforests' zijn geweest. Dan gaan we nu naar de volgende. We beginnen weer bij dit herkenningspunt.

Daar lopen we weer verder en slaan links af. Daar zien we dit.

Dit gedeelte is ook weer alleen voor verzorgers. Als je doorloopt kom je hier.

Rechts is een filter.

Voor ons is de trap naar het voederplateau van de Chinese Alligators.

We gaan ze maar eens voeren van boven.

Dat was het acter-de-schermen gedeelte weer voor deze keer, maar ook ergens anders in de dierentuin is wat veranderd. Het voormalige Flamingoverblijf is namelijk compleet veranderd, net als het terras er naast. We beginnen nu bij de plaats uit het kassagebouw.

Daar zien we dit terras, met daar naast het Flamingoverblijf.

Het staat er nu maar leeg bij als het gaat om diersoorten, maar er zijn nu wel meer planten.

Maar buiten dit verblijf zonder dieren zijn er ook dieren zonder verblijf in onze dierentuin. Ze zijn per boot over het Prinses Margriet Kanaal naar Drogeham gebracht. Het was de bedoeling dat ze met kerst al zouden komen, maar door al het ijs en de sneeuw is dat niet gelukt. Om die redenen zijn ze nu later gekomen, en de bezorgers hebben gezegd dat we ze daarom ook wel mochten houden. Alleen nu moeten wij ook ons eigen excuses aanbieden, want wij hebben nog geen verblijf klaar. Daarom staan ze nu in 2 grote kisten achter de schermen in een goed afgesloten gebied waar ook de meeste verzorgers niet mogen komen.

Volgende keer in Dryham Village Zoo zal je zien welke oplossing we vinden voor deze 2 dieren. We verklappen nog niet welke dieren het zijn, en ook op de dierenlijst in het Trade Center van deze dierentuin zijn ze nog niet te zien.

Bericht veranderd door: tjalf - Zaterdag, 08 Jan 2011, 14:04
Bericht@ Rolo, Bedankt voor de reactie, en het achter-de-schermen gedeelte is juist wel realistisch, want dat zie je in bijna alle dierentuinen, althans de meeste dierentuinen willen het zo natuurlijk mogelijk laten lijken voor de bezoekers, en verbergen de ingangen daarom meestal.

Added (08 Jan 2011, 14:03)
UPDATE
Ondanks dat de laatste update nog maar 5 dagen geleden was voelt dat voor mij al weer heel lang geleden en daarom nu de nieuwe update van Dryham Village Zoo.

Laten we maar vast beginnen.
We beginnen bij de ingang van 'Asian Rainforests' en nu kunnen de verzorgers er rechtsaf naar het achter-de-schermen gedeelte.

Daar gaan we dan in, en meteen zien we de ingang naar de Pauwen en de Kroonduiven.

Dan lopen we verder door het achter-de-schermen gedeelte.

Hier zien we 1 van onze verzorgers door het achter-de-schermen gedeelte lopen.

Uiteindelijk komen we dan toch ergens uit.

Ook is hier een volgende ingang.

We lopen weer verder achter het Tijgerverblijf langs.

Daar achter slaan we weer af en komen we bij de ingang.

Als je goed hebt opgelet heb je misschien gezien dat we nog niet bij alle dieren uit 'Asian Rainforests' zijn geweest. Dan gaan we nu naar de volgende. We beginnen weer bij dit herkenningspunt.

Daar lopen we weer verder en slaan links af. Daar zien we dit.

Dit gedeelte is ook weer alleen voor verzorgers. Als je doorloopt kom je hier.

Rechts is een filter.

Voor ons is de trap naar het voederplateau van de Chinese Alligators.

We gaan ze maar eens voeren van boven.

Dat was het acter-de-schermen gedeelte weer voor deze keer, maar ook ergens anders in de dierentuin is wat veranderd. Het voormalige Flamingoverblijf is namelijk compleet veranderd, net als het terras er naast. We beginnen nu bij de plaats uit het kassagebouw.

Daar zien we dit terras, met daar naast het Flamingoverblijf.

Het staat er nu maar leeg bij als het gaat om diersoorten, maar er zijn nu wel meer planten.

Maar buiten dit verblijf zonder dieren zijn er ook dieren zonder verblijf in onze dierentuin. Ze zijn per boot over het Prinses Margriet Kanaal naar Drogeham gebracht. Het was de bedoeling dat ze met kerst al zouden komen, maar door al het ijs en de sneeuw is dat niet gelukt. Om die redenen zijn ze nu later gekomen, en de bezorgers hebben gezegd dat we ze daarom ook wel mochten houden. Alleen nu moeten wij ook ons eigen excuses aanbieden, want wij hebben nog geen verblijf klaar. Daarom staan ze nu in 2 grote kisten achter de schermen in een goed afgesloten gebied waar ook de meeste verzorgers niet mogen komen.

Volgende keer in Dryham Village Zoo zal je zien welke oplossing we vinden voor deze 2 dieren. We verklappen nog niet welke dieren het zijn, en ook op de dierenlijst in het Trade Center van deze dierentuin zijn ze nog niet te zien.

Toegevoegd op 08 Jan 2011 om 14:03
xXReFLeXx
Datum: Zaterdag, 08 Jan 2011, 15:02 | Bericht # 25   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Ziet er goed uit vooral het pleintje ziet er leuk uit bij dat water. Ga zo door

BerichtZiet er goed uit vooral het pleintje ziet er leuk uit bij dat water. Ga zo door

Bericht getypt door - xXReFLeXx
Toegevoegd op 08 Jan 2011 om 15:02
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 08 Jan 2011, 16:28 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Gezellige dierentuin en leuk dat pleintje en leuk die rondleiding achter de schermen, maar ik ben toch liever een bezoeker. Mooi gemaakt en ga zo door, groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtGezellige dierentuin en leuk dat pleintje en leuk die rondleiding achter de schermen, maar ik ben toch liever een bezoeker. Mooi gemaakt en ga zo door, groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 08 Jan 2011 om 16:28
tjalf
Datum: Zaterdag, 15 Jan 2011, 12:36 | Bericht # 27   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Bedankt voor de reacties, ik zal maar eens een dierenlijst laten zien:

European Forests:
Edelherten 5V 3M
Europese Meervallen 2V 0M
Gewone Fazanten 1V 1M
Snoeken 1V 1M

Asian Rainforests:
Bengaalse Tijgers 2V 1M
Blaue Kroonduiven 3V 1M 1?
Blauwe Pauwen 3V 2M
Chinese Alligators 1V 1M 1?
Groene Pauwen 1V 1M
Japanse Palingen 1V 1M
Komodovaranen 1V 1M 1?
Orang-Oetans 2V 1M
Pauwoogzoetwaterroggen 1V 1M

Achter de Schermen:
Europese Meervallen 0V 1M
Gewone Oeakari's 1V
Reuzentoekans 1V 1M
?Nog een geheim 1V 1M, zie je in de volgende update?

Added (14 Jan 2011, 21:01)
UPDATE

De dieren die zo lang geheim waren gebleven zijn rendieren. Geniet mee van de uitzetting in hun tijdelijke verblijf. Weinig gezeur tussendoor, bijna alleen foto's. Ga er maar goed voor zitten, want hier komen ze:

De eerste kist gaat open. Wat gebeurt er daarna?

Dan wordt nu ook de tweede geopend. Hierin zit het andere Rendier. We hopen dat alles goed zal gaan in hun nieuwe verblijf.

Ze staan al tegenover elkaar.

Maar Rendier 2 wil er niet uit. Om die reden verdoven we ze beiden eerst even. Nu is het de bedoeling om het Rendier naar buiten te krijgen voordat de verdoving is uitgewerkt.

De Rendieren zijn nu beide uit de kisten in het buitenverblijf. We hopen dat alles goed zal gaan en dat ze al snel naar hun toekomstige verblijf toe kunnen. Maar voordat we de Rendieren daar heen willen verplaatsen willen we toch wel even kijken hoe het toekomstige verblijf er nu bij staat. Hier lopen we er naar toe.

Rechts staat een bankje waar je even kunt uitrusten.

Links is een soort blokhut nagebouwd in het thema van de Canadese naaldbossen waar de Rendieren in het wild leven.

Natuurlijk is er ook aan de stijl van de blokhut gedacht.

Natuurlijk moet er ook licht naar binnen komen. Dat kan via de dakramen.

Maar... Het ging toch eigenlijk om het Rendierenverblijf? 'Oh ja, dat is waar ook. Hier komen de foto's:'
Vanuit de blokhut:

En vanaf buiten:

Ik zal deze update nog wel even updaten met text en enkele extra foto's, maar dit was het tot nu toe. Volgende keer kun je meegenieten van:
De eerste hal van het themagebied 'Deep Deep Jungle', het themagebied dat je meeneemt naar de diepste geheimen van het Amazoneregenwoud.
De vernieuwing in 'Asian Rainforests'.
Nieuwe dieren in 'European Forests'.
En meer... Volgende keer maar weer ;)

Kortom overal in de dierentuin gebeurd wel wat. Hopelijk tot volgende keer.

Added (15 Jan 2011, 12:36)
Ik heb weer even een nieuwe dierenlijst gemaakt. Er zijn weer dieren bijgekomen en gestorven, en dit is de lijst:

European Forests:
Edelherten 5V 4M
Gewone Fazanten 1V 1M
Snoeken 1V 1M

Asian Rainforests:
Bengaalse Tijgers 2V 1M
Blauwe Kroonduiven 3V 1M
Blauwe Pauwen 2V 3M
Groene Pauwen 1V 1M
Japanse Palingen 1V 1M
Komodovaranen 1V 1M 1?
Orang-Oetans 2V 2M

Deep Deep Jungle:
Capibara's 1V 1M
Doodshoofdaapjes 2V 2M
Gewone Oeakari's 1V
Reuzentoekans 1V 1M
Toekans 1V 1M

Achter de Schermen:
Rendieren 1V 1M

Bericht veranderd door: tjalf - Vrijdag, 14 Jan 2011, 21:04
BerichtBedankt voor de reacties, ik zal maar eens een dierenlijst laten zien:

European Forests:
Edelherten 5V 3M
Gewone Fazanten 1V 1M
Snoeken 1V 1M

Asian Rainforests:
Bengaalse Tijgers 2V 1M
Blaue Kroonduiven 3V 1M 1?
Blauwe Pauwen 3V 2M
Groene Pauwen 1V 1M
Japanse Palingen 1V 1M
Komodovaranen 1V 1M 1?
Orang-Oetans 2V 1M

Achter de Schermen:
Gewone Oeakari's 1V
Reuzentoekans 1V 1M
?Nog een geheim 1V 1M, zie je in de volgende update?

Added (14 Jan 2011, 21:01)
UPDATE

De dieren die zo lang geheim waren gebleven zijn rendieren. Geniet mee van de uitzetting in hun tijdelijke verblijf. Weinig gezeur tussendoor, bijna alleen foto's. Ga er maar goed voor zitten, want hier komen ze:

De eerste kist gaat open. Wat gebeurt er daarna?

Dan wordt nu ook de tweede geopend. Hierin zit het andere Rendier. We hopen dat alles goed zal gaan in hun nieuwe verblijf.

Ze staan al tegenover elkaar.

Maar Rendier 2 wil er niet uit. Om die reden verdoven we ze beiden eerst even. Nu is het de bedoeling om het Rendier naar buiten te krijgen voordat de verdoving is uitgewerkt.

De Rendieren zijn nu beide uit de kisten in het buitenverblijf. We hopen dat alles goed zal gaan en dat ze al snel naar hun toekomstige verblijf toe kunnen. Maar voordat we de Rendieren daar heen willen verplaatsen willen we toch wel even kijken hoe het toekomstige verblijf er nu bij staat. Hier lopen we er naar toe.

Rechts staat een bankje waar je even kunt uitrusten.

Links is een soort blokhut nagebouwd in het thema van de Canadese naaldbossen waar de Rendieren in het wild leven.

Natuurlijk is er ook aan de stijl van de blokhut gedacht.

Natuurlijk moet er ook licht naar binnen komen. Dat kan via de dakramen.

Maar... Het ging toch eigenlijk om het Rendierenverblijf? 'Oh ja, dat is waar ook. Hier komen de foto's:'
Vanuit de blokhut:

En vanaf buiten:

Ik zal deze update nog wel even updaten met text en enkele extra foto's, maar dit was het tot nu toe. Volgende keer kun je meegenieten van:
De eerste hal van het themagebied 'Deep Deep Jungle', het themagebied dat je meeneemt naar de diepste geheimen van het Amazoneregenwoud.
De vernieuwing in 'Asian Rainforests'.
Nieuwe dieren in 'European Forests'.
En meer... Volgende keer maar weer ;)

Kortom overal in de dierentuin gebeurd wel wat. Hopelijk tot volgende keer.

Added (15 Jan 2011, 12:36)
Ik heb weer even een nieuwe dierenlijst gemaakt. Er zijn weer dieren bijgekomen en gestorven, en dit is de lijst:

European Forests:
Edelherten 5V 4M
Gewone Fazanten 1V 1M
Snoeken 1V 1M

Asian Rainforests:
Bengaalse Tijgers 2V 1M
Blauwe Kroonduiven 3V 1M
Blauwe Pauwen 2V 3M
Groene Pauwen 1V 1M
Japanse Palingen 1V 1M
Komodovaranen 1V 1M 1?
Orang-Oetans 2V 2M

Deep Deep Jungle:
Capibara's 1V 1M
Doodshoofdaapjes 2V 2M
Gewone Oeakari's 1V
Reuzentoekans 1V 1M
Toekans 1V 1M

Achter de Schermen:
Rendieren 1V 1M

Toegevoegd op 15 Jan 2011 om 12:36
Astrid
Datum: Zaterdag, 15 Jan 2011, 12:52 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Heb je die rendieren nou gedresseerd om ze precies zo realistisch te laten reageren? :D 't Is een mooie screenserie geworden! En de blokhut vind ik ook heel leuk. ^_^

-Jardín Zoológico Centelles-
-Samsonvale Zoo-
-Trade Center-
BerichtHeb je die rendieren nou gedresseerd om ze precies zo realistisch te laten reageren? :D 't Is een mooie screenserie geworden! En de blokhut vind ik ook heel leuk. ^_^

Bericht getypt door - Astrid
Toegevoegd op 15 Jan 2011 om 12:52
tjalf
Datum: Woensdag, 26 Jan 2011, 13:28 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ Astrid, Nee, dat kan zover ik weet niet. Ik had gewoon die hekken voor de kist weggehaald en gekeken wat de Rendieren deden. Daar heb ik toen foto's van gemaakt.

Added (26 Jan 2011, 13:28)
UPDATE

Er is weer gewerkt in Dryham Village Zoo, maar voor dat de foto's komen even een melding, namelijk dit bericht. Lees maar mee:

Dryham Village Zoo heeft besloten Europa te verhuizen
De directie van Dryham Village Zoo, afgekort DVZ heeft besloten dat het themagebied 'European Forests moet verhuizen naar een andere kant van de dierentuin. Ze vonden dat het te dicht op de andere 2 themagebieden, 'Asian Rainforests' en 'Deep Deep Jungle' lag. DVZ vond dat het beter zou zijn als de themagebieden wat verder van elkaar verwijderd zijn en daarom is hiervoor gekozen. Maar wees niet teleurgesteld, alle dieren zullen blijven en waarschijnlijk zal 'European Forests' er alleen maar beter uit gaan zien. Na de beslissing over het verhuizen is er ook al nagedacht over wat er in de plaats komt. Dat zal waarschijnlijk een terrasje worden met een ander verblijf er naast. Er is nog niet bekend wanneer de verhuizing zal plaatsvinden.

Geniet mee van het nieuwe thema in Dryham Village Zoo. Hier is 'Deep Deep Jungle'. Dit is wat je ziet als je er naar toe loopt. Het is een gebouw in jungle-stijl ingericht en je kan er door heen lopen, maar je kunt het ook van bovenaf bekijken.

We gaan het gebouw eerst maar eens van boven bekijken.

Daar zien we dit glas. Als we erdoor naar beneden kijken zien we wat Zuid-Amerikaanse planten.

Ook kunnen we van boven af in de doorloophal kijken.

Dan gaan we nu eindelijk maar eens naar binnen. Dit is de ingang.

Als we door de ingang komen kunnen we 2 kanten langs, beide langs een klein 'terrarium' met enkele planten.

De deuren zitten er om de warmte binnen te houden.

We gaan door de deuren heen en zien al wat lianen hangen.

Dan komen we nu eindelijk in de hal met de dieren, badderende Capibara's, slingerende Doodshoofdaapjes, klimmende Oeakari's en vliegende Toekans. Ik zou zeggen, treed binnen.

We komen eerst op een stuk verhoogd pad met glas in het midden waardoor we het water kunnen zien.

Dan nu tot slot nog enkele foto's van de hal zelf.

Tot volgende keer.

Dan kom je te zien wat er hier achter komt en hopelijk komen dan ook de foto's van het uitgebreide 'Asian Rainforests'. Ook zal dan waarschijnlijk meer bekend worden gemaakt van de verhuizing van 'European Forests'. Er gebeurt gewoon te veel om op te noemen. Wat ik nu heb genoemd zijn alleen nog maar de updates over de themagebieden. Waarschijnlijk is er meer...

Bericht@ Astrid, Nee, dat kan zover ik weet niet. Ik had gewoon die hekken voor de kist weggehaald en gekeken wat de Rendieren deden. Daar heb ik toen foto's van gemaakt.

Added (26 Jan 2011, 13:28)
UPDATE

Er is weer gewerkt in Dryham Village Zoo, maar voor dat de foto's komen even een melding, namelijk dit bericht. Lees maar mee:

Dryham Village Zoo heeft besloten Europa te verhuizen
De directie van Dryham Village Zoo, afgekort DVZ heeft besloten dat het themagebied 'European Forests moet verhuizen naar een andere kant van de dierentuin. Ze vonden dat het te dicht op de andere 2 themagebieden, 'Asian Rainforests' en 'Deep Deep Jungle' lag. DVZ vond dat het beter zou zijn als de themagebieden wat verder van elkaar verwijderd zijn en daarom is hiervoor gekozen. Maar wees niet teleurgesteld, alle dieren zullen blijven en waarschijnlijk zal 'European Forests' er alleen maar beter uit gaan zien. Na de beslissing over het verhuizen is er ook al nagedacht over wat er in de plaats komt. Dat zal waarschijnlijk een terrasje worden met een ander verblijf er naast. Er is nog niet bekend wanneer de verhuizing zal plaatsvinden.

Geniet mee van het nieuwe thema in Dryham Village Zoo. Hier is 'Deep Deep Jungle'. Dit is wat je ziet als je er naar toe loopt. Het is een gebouw in jungle-stijl ingericht en je kan er door heen lopen, maar je kunt het ook van bovenaf bekijken.

We gaan het gebouw eerst maar eens van boven bekijken.

Daar zien we dit glas. Als we erdoor naar beneden kijken zien we wat Zuid-Amerikaanse planten.

Ook kunnen we van boven af in de doorloophal kijken.

Dan gaan we nu eindelijk maar eens naar binnen. Dit is de ingang.

Als we door de ingang komen kunnen we 2 kanten langs, beide langs een klein 'terrarium' met enkele planten.

De deuren zitten er om de warmte binnen te houden.

We gaan door de deuren heen en zien al wat lianen hangen.

Dan komen we nu eindelijk in de hal met de dieren, badderende Capibara's, slingerende Doodshoofdaapjes, klimmende Oeakari's en vliegende Toekans. Ik zou zeggen, treed binnen.

We komen eerst op een stuk verhoogd pad met glas in het midden waardoor we het water kunnen zien.

Dan nu tot slot nog enkele foto's van de hal zelf.

Tot volgende keer.

Dan kom je te zien wat er hier achter komt en hopelijk komen dan ook de foto's van het uitgebreide 'Asian Rainforests'. Ook zal dan waarschijnlijk meer bekend worden gemaakt van de verhuizing van 'European Forests'. Er gebeurt gewoon te veel om op te noemen. Wat ik nu heb genoemd zijn alleen nog maar de updates over de themagebieden. Waarschijnlijk is er meer...

Toegevoegd op 26 Jan 2011 om 13:28
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 26 Jan 2011, 13:58 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Gezellige dierentuin met heel wat groen erin en mooi die put met water erin. Leuk bedacht allemaal, zal wel veel werk zijn geweest. Maar heel erg mooi met dat groen, alleen zie ik de dieren niet en dat vind ik wel jammer want daar gaat het toch om in een dierentuin. Ben benieuwd wat er achter het gebouw komt. Groetjes van laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtGezellige dierentuin met heel wat groen erin en mooi die put met water erin. Leuk bedacht allemaal, zal wel veel werk zijn geweest. Maar heel erg mooi met dat groen, alleen zie ik de dieren niet en dat vind ik wel jammer want daar gaat het toch om in een dierentuin. Ben benieuwd wat er achter het gebouw komt. Groetjes van laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 26 Jan 2011 om 13:58
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » Realistic Zoo Organization (Nu Asunción) (Een stichting die zich inzet voor het behoud van dieren)
Search:

Hosted by uCoz