Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 3 of 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » Showroom Archief » Columbus Wildlife Park (Nu: Preview!)
Columbus Wildlife Park
krieke668
Datum: Vrijdag, 28 Dec 2012, 19:00 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

Ik vind het er mooi uitzien zo, leuk afdakje, ook de beplanting is knap met de dode boomstammen...

Ik vind het wel jammer dat het nogal "onpersoonlijk" overkomt door het gebruik van verkeerde forum codes en de Engelse bedankt-voor-je-reactie tekst ;)
BerichtIk vind het er mooi uitzien zo, leuk afdakje, ook de beplanting is knap met de dode boomstammen...

Ik vind het wel jammer dat het nogal "onpersoonlijk" overkomt door het gebruik van verkeerde forum codes en de Engelse bedankt-voor-je-reactie tekst ;)

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 28 Dec 2012 om 19:00
ZooM
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 12:53 | Bericht # 22   
ZooM 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Curator

@ krieke668, ik snap wat je bedoelt, ik heb het aangepast en zal er voortaan op letten.

Added (02 Apr 2013, 12:53)
---------------------------------------------
Sorry jongens, maar ik ben helemaal gestopt met zt2. Het staat niet meer op mijn pc en ik heb er ook niet echt meer tijd voor.
Ik wil nog wel een keer wat aan jullie laten zien als ik weer ideeën heb, maar dat kan nog ff duren. Hier kan een slotje op.
Ik vind het jammer maar ik beloof dat ik terug kom, want ik moet zeggen, zt2 blijft mijn favoriete game.

Bericht@ krieke668, ik snap wat je bedoelt, ik heb het aangepast en zal er voortaan op letten.

Added (02 Apr 2013, 12:53)
---------------------------------------------
Sorry jongens, maar ik ben helemaal gestopt met zt2. Het staat niet meer op mijn pc en ik heb er ook niet echt meer tijd voor.
Ik wil nog wel een keer wat aan jullie laten zien als ik weer ideeën heb, maar dat kan nog ff duren. Hier kan een slotje op.
Ik vind het jammer maar ik beloof dat ik terug kom, want ik moet zeggen, zt2 blijft mijn favoriete game.

Bericht getypt door - ZooM
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 12:53
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 12:56 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Jammer dat je stopt. Hopelijk blijf je dit forum nog wel bezoeken.
Dit forum staat nu op slot (over 2 dagen zal deze verplaatst worden naar het Showroom Archief)

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

BerichtJammer dat je stopt. Hopelijk blijf je dit forum nog wel bezoeken.
Dit forum staat nu op slot (over 2 dagen zal deze verplaatst worden naar het Showroom Archief)

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 12:56
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » Showroom Archief » Columbus Wildlife Park (Nu: Preview!)
  • Page 3 of 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Search:

Hosted by uCoz