Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 3 of 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » Showroom Archief » z.d.m:stopt(slotje a.u.b)
z.d.m:stopt(slotje a.u.b)
Muisjep
Datum: Vrijdag, 17 Aug 2012, 20:38 | Bericht # 21   
Muisjep 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

Ik ga voor Central Zoo. Spreekt mij iets meer aan. Ben niet zo fan van het feit dat er maar 1 biome soort wordt gebruikt ;)
BerichtIk ga voor Central Zoo. Spreekt mij iets meer aan. Ben niet zo fan van het feit dat er maar 1 biome soort wordt gebruikt ;)

Bericht getypt door - Muisjep
Toegevoegd op 17 Aug 2012 om 20:38
Marcelboy
Datum: Vrijdag, 17 Aug 2012, 21:04 | Bericht # 22   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Parkeerhulp

hier is weer een tussen stand:
6-safaripark
3centralzoo
er kan tot morgen 4uur gestemt worden morgen avond komt de eerste update.

@Laraatje2008,bij de safari staat nog wijnig beplanting wegens de bouw van de safari verblijfen die gebouwd gaan woorden.
@ Muisjep, ik ga geen savanna biome gebruiken maar gewoon grasland omdat ik het park zo realisties mogelijk wil maken.
@ de rest, bedankt voor jullie stem.

gr.marcel(boy)

Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
Berichthier is weer een tussen stand:
6-safaripark
3centralzoo
er kan tot morgen 4uur gestemt worden morgen avond komt de eerste update.

@Laraatje2008,bij de safari staat nog wijnig beplanting wegens de bouw van de safari verblijfen die gebouwd gaan woorden.
@ Muisjep, ik ga geen savanna biome gebruiken maar gewoon grasland omdat ik het park zo realisties mogelijk wil maken.
@ de rest, bedankt voor jullie stem.

gr.marcel(boy)

Bericht getypt door - Marcelboy
Toegevoegd op 17 Aug 2012 om 21:04
Muisjep
Datum: Vrijdag, 17 Aug 2012, 21:14 | Bericht # 23   
Muisjep 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

Quote (Marcelboy)

Dat snap ik. Bedoel meer dat je uit alleen maar dieren gebruikt uit 1 biome ;)
Bericht
Quote (Marcelboy)

Dat snap ik. Bedoel meer dat je uit alleen maar dieren gebruikt uit 1 biome ;)

Bericht getypt door - Muisjep
Toegevoegd op 17 Aug 2012 om 21:14
Marcelboy
Datum: Zaterdag, 08 Sep 2012, 17:06 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Parkeerhulp

@ Muisjep, oke dan had ik het verkeert begrepen maar er komen dieren uit verschillende biome zo komen er bongo's uit het regenwoud nijlkrokodillen uit het moeras en oryxen uit de woestijn.

Added (18 Aug 2012, 16:46)
---------------------------------------------
jaja mensen het is zo ver de uitsalg.
de safari park heeft gewonnen met 6-3

vanavond komt de eerste update.
Added (28 Aug 2012, 20:49)
hallo allemaal momenteel is er groote onderhouds werkzaamheden bij het gehele z.d.m(mijn computer) door een ombekende iets is tijdens de bouw van het safaripark mijn computer uit gegaan toen ik hem weer opstarte zag ik dat het safaripark niet meer stond opgeslagen dit kwam door iets wat op mijn computer stond dit is verwijdert en ik ben druk bezig met mijn computer weer op orde te brengen en morgen zal ik hard gaan werken aan centrale zoo deze zal morgen ook online komen.
door dit voorgeval heb ik ook besloten de enige update van het safaripark te verwijderen.

sorry voor het ongemak.

gr.marcel(boy)

Added (30 Aug 2012, 22:49)
Hallo allemaal.
Zoals jullie zien is er nog geen update dit omdat er tijdens de reparatie van mijn computer iets is mis gegaan wel woord het morgen al verholpen dus dit weekend de update.

Gr.marcelboy

Added (08 Sep 2012, 17:06)
Hallo alemaal.

De zdm stopt nu direct dat heb ik vandaag besloten ik ga wel verder met showen maar niet hier ik hoop dat jullie het wel leuk vonden maar ik merkte dat ik med de zdm moet stopen en opnieuw moet beginnen dus mijn nieuwe project is dus ongeveer het zelfde maar dan onder een nieuwe naam.

Gr. marcel(boy)

Je mag me ook gewoon Marcel noemen.

Bericht veranderd door: Marcelboy - Dinsdag, 28 Aug 2012, 20:50
Bericht@ Muisjep, oke dan had ik het verkeert begrepen maar er komen dieren uit verschillende biome zo komen er bongo's uit het regenwoud nijlkrokodillen uit het moeras en oryxen uit de woestijn.

Added (18 Aug 2012, 16:46)
jaja mensen het is zo ver de uitsalg.
de safari park heeft gewonnen met 6-3

vanavond komt de eerste update.
Added (28 Aug 2012, 20:49)
hallo allemaal momenteel is er groote onderhouds werkzaamheden bij het gehele z.d.m(mijn computer) door een ombekende iets is tijdens de bouw van het safaripark mijn computer uit gegaan toen ik hem weer opstarte zag ik dat het safaripark niet meer stond opgeslagen dit kwam door iets wat op mijn computer stond dit is verwijdert en ik ben druk bezig met mijn computer weer op orde te brengen en morgen zal ik hard gaan werken aan centrale zoo deze zal morgen ook online komen.
door dit voorgeval heb ik ook besloten de enige update van het safaripark te verwijderen.

sorry voor het ongemak.

gr.marcel(boy)

Added (30 Aug 2012, 22:49)
Hallo allemaal.
Zoals jullie zien is er nog geen update dit omdat er tijdens de reparatie van mijn computer iets is mis gegaan wel woord het morgen al verholpen dus dit weekend de update.

Gr.marcelboy

Added (08 Sep 2012, 17:06)
Hallo alemaal.

De zdm stopt nu direct dat heb ik vandaag besloten ik ga wel verder met showen maar niet hier ik hoop dat jullie het wel leuk vonden maar ik merkte dat ik med de zdm moet stopen en opnieuw moet beginnen dus mijn nieuwe project is dus ongeveer het zelfde maar dan onder een nieuwe naam.

Gr. marcel(boy)

Bericht getypt door - Marcelboy
Toegevoegd op 08 Sep 2012 om 17:06
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » Showroom Archief » z.d.m:stopt(slotje a.u.b)
  • Page 3 of 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Search:

Hosted by uCoz