Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » Showroom Archief » Tilburgse Zoo (gemaakt door pretmachine)
Tilburgse Zoo
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 01 Jan 2012, 12:40 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

het ziet er veelbelovend uit Pretmachine.
de verblijfen zijn ook erg mooi.
ik wacht geduldig af tot er weer een update komt.
Marijn

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichthet ziet er veelbelovend uit Pretmachine.
de verblijfen zijn ook erg mooi.
ik wacht geduldig af tot er weer een update komt.
Marijn

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 01 Jan 2012 om 12:40
pretmachine
Datum: Zondag, 01 Jan 2012, 21:41 | Bericht # 12   
pretmachine 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Kit_Fisto: bedankt, je hoeft niet langer te w8en want hier is een update:

Update:
de plannen van het park worden heel snel uitgevoerd dit betekent dus ook dat plannen van het park vervroegt is nu moet het park helemaal af zijn zo rond april (veel sneller dan anders)
het park heeft ondertussen weer flink doorgebouwd met een nijlpaard verblijf, wolvenvallei, kluut verblijf (vogels) & de australische kiwis.
hier screens van de wolfenvallei waar ondertussen de manenwolfen & de grijze wolfen zitten.

kiwis:

Manenwolfen:

grijze wolfen:

binnenverblijf van de wolvenvallei & de kiwis, deze diersoorten zitten paal onder een dak, dit is ook te gevaarlijk voor bezoekers om er tussen te lopen:

nijlpaard verblijf:

Kluut verblijf:

waar nu aan gewerkt wordt is het roofdieren verblijf, dit grens paal aan de wolvenvallei
in deze roofdierenhuis komen tijgers, cheetas, jaguars en nog kleine roofdieren zoals een wilde kat.
Dit allemaal in de volgende update

reacties zijn welkom ;)
grtz pretmachine

http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1
Hagen Zoo
BerichtKit_Fisto: bedankt, je hoeft niet langer te w8en want hier is een update:

Update:
de plannen van het park worden heel snel uitgevoerd dit betekent dus ook dat plannen van het park vervroegt is nu moet het park helemaal af zijn zo rond april (veel sneller dan anders)
het park heeft ondertussen weer flink doorgebouwd met een nijlpaard verblijf, wolvenvallei, kluut verblijf (vogels) & de australische kiwis.
hier screens van de wolfenvallei waar ondertussen de manenwolfen & de grijze wolfen zitten.

kiwis:

Manenwolfen:

grijze wolfen:

binnenverblijf van de wolvenvallei & de kiwis, deze diersoorten zitten paal onder een dak, dit is ook te gevaarlijk voor bezoekers om er tussen te lopen:

nijlpaard verblijf:

Kluut verblijf:

waar nu aan gewerkt wordt is het roofdieren verblijf, dit grens paal aan de wolvenvallei
in deze roofdierenhuis komen tijgers, cheetas, jaguars en nog kleine roofdieren zoals een wilde kat.
Dit allemaal in de volgende update

reacties zijn welkom ;)
grtz pretmachine

Bericht getypt door - pretmachine
Toegevoegd op 01 Jan 2012 om 21:41
Skyrider1
Datum: Zondag, 01 Jan 2012, 22:30 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Weer al heel erg mooi, het enige wat mij stoort is dat die manenwolven en grijze wolven een volière hek hebben als omheining
BerichtWeer al heel erg mooi, het enige wat mij stoort is dat die manenwolven en grijze wolven een volière hek hebben als omheining

Bericht getypt door - Skyrider1
Toegevoegd op 01 Jan 2012 om 22:30
Real_thomas
Datum: Zondag, 01 Jan 2012, 22:39 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO

Curator

@ Skyrider1,
dat is juist realistisch,

@ pretmachine,
het wordt nog realistischer als je het randje naast het hek alleen doet met gaas.

verder vind ik de verblijven mooi,
behalve de nijlpaarden,
die zou ik zonder dat dakje doen.

gr.thomas ^_^

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht@ Skyrider1,
dat is juist realistisch,

@ pretmachine,
het wordt nog realistischer als je het randje naast het hek alleen doet met gaas.

verder vind ik de verblijven mooi,
behalve de nijlpaarden,
die zou ik zonder dat dakje doen.

gr.thomas ^_^

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 01 Jan 2012 om 22:39
NielsG
Datum: Zondag, 01 Jan 2012, 22:45 | Bericht # 15   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Heel mooi! Goed gedaan. Leuk beplant, groene verblijven!

BerichtHeel mooi! Goed gedaan. Leuk beplant, groene verblijven!

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 01 Jan 2012 om 22:45
wollykonijn
Datum: Zondag, 01 Jan 2012, 23:27 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

Onderdirecteur

@ pretmachine, ziet er al goed uit!
maar ik denk dat bij de eerste update, bij een van de volière zat maar net over het hek gaas, maar ik denk dat je dat helemaal met gaas moet doen
verder vind ik het super!
en zeker voor een beginner!

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Bericht@ pretmachine, ziet er al goed uit!
maar ik denk dat bij de eerste update, bij een van de volière zat maar net over het hek gaas, maar ik denk dat je dat helemaal met gaas moet doen
verder vind ik het super!
en zeker voor een beginner!

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 01 Jan 2012 om 23:27
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 02 Jan 2012, 10:49 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ pretmachine. weer heel mooi gedaan net zoals de vorige update.
ik heb alleen twee nadelen.
bij de kluuten zou ik het glas in gaas veranderen net zoals bij de wolfen.
en ik zou bij de nijlpaarden het water wat meer beplanten.
marijn

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ pretmachine. weer heel mooi gedaan net zoals de vorige update.
ik heb alleen twee nadelen.
bij de kluuten zou ik het glas in gaas veranderen net zoals bij de wolfen.
en ik zou bij de nijlpaarden het water wat meer beplanten.
marijn

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 02 Jan 2012 om 10:49
catfreako
Datum: Maandag, 02 Jan 2012, 11:57 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO

Curator

Dit is echt heel realistisch!
Alleen heb ik een vraagje:
Kunnen de bezoekers nou bij de binnenverblijven lopen?
Maar verder ben ik hartstikke jaloers op je.
Ga zo door!

BerichtDit is echt heel realistisch!
Alleen heb ik een vraagje:
Kunnen de bezoekers nou bij de binnenverblijven lopen?
Maar verder ben ik hartstikke jaloers op je.
Ga zo door!

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 02 Jan 2012 om 11:57
timo13
Datum: Maandag, 02 Jan 2012, 12:00 | Bericht # 19   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

goed gedaan!
alleen is je kluut verblijf wel een beetje hoog!
en vind ik het water bij de nijlpaarden te dien, aangezien nijlpaarden in het echt niet zwemmen in water
maar daarintegen is je wolvenvallei wel heel mooi gelukt!

Berichtgoed gedaan!
alleen is je kluut verblijf wel een beetje hoog!
en vind ik het water bij de nijlpaarden te dien, aangezien nijlpaarden in het echt niet zwemmen in water
maar daarintegen is je wolvenvallei wel heel mooi gelukt!

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 02 Jan 2012 om 12:00
pretmachine
Datum: Maandag, 02 Jan 2012, 21:06 | Bericht # 20   
pretmachine 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Skyrider1: zoals ik al zij in mijn vorige reactie, ik zoek momenteel naar andere hekken.
Real_thomas: ik zal wat met je tip doen.
NielsGuchelaar: bedankt ;)
wollykonijn: ik snap niet wat je bedoelt ??
Kit_Fisto: ik zal kijken wat ik kan doen, maar bij de wolfen heb ik gaas ;) en beplanting bij de nijlpaard ? okee ;)
catfreako: bedankt, bedoel je of ze bij de wolfen in het binnenverblijf kunnen, nee ;)
timo13: kluut is inderdaad heel hoog, ik ga kijken of ik daar wat aan kan doen ;)
en de diepte van de nijlpaard verblijf kan ik denk ik ook wel iets aan doen ;)

Tilburgse Zoo blijft uitbreiden
De Tilburgse Zoo blijft uitbreiden, de wolfenvallei blijkt een groot succes te zijn bij het publiek.
Dit was ook een groot teken voor de directie om te inversteren in wat grotere dingen.

Nu het park een groot succes is in de bezoekers hun ogen, wil de directie blijfen doorgroeien.
het enige nadeel is dat het park midden in het centrum zit dus er is maar een beperkt grote voor de dieren.
De directie heeft hiervoor een prijzige oplossing bedacht voor 2012 (voorjaar/najaar) het park gaat dan verhuizen van het centrum naar de rand van het centrum.
Dit betekent meer parkeerplaatsen, grotere hokken & meer bouwplaats, maar dan praten we ook voor een tijdje nog in het heden.
Nu wil het park nog uitbreiden in het huidige park met een roofdierenhuis, een savanne, en andere verblijfen.
Ook wordt de kluut & de steenbokken verplaats naar een grotere verblijf (in het huidige park)
nadat het park een beetje compleet is, wordt dit overgebracht aan de burgermeester van tilburg de burgermeester wil hiervan graag een recreatiepark ervan maken.
2012 is dus het jaar van verandering voor de tilburgse dierentuin.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -----------------------------------------------------------------------------
reacties zijn welkom
Grtz Pretmachine

http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1
Hagen Zoo

Bericht veranderd door: pretmachine - Maandag, 02 Jan 2012, 21:07
BerichtSkyrider1: zoals ik al zij in mijn vorige reactie, ik zoek momenteel naar andere hekken.
Real_thomas: ik zal wat met je tip doen.
NielsGuchelaar: bedankt ;)
wollykonijn: ik snap niet wat je bedoelt ??
Kit_Fisto: ik zal kijken wat ik kan doen, maar bij de wolfen heb ik gaas ;) en beplanting bij de nijlpaard ? okee ;)
catfreako: bedankt, bedoel je of ze bij de wolfen in het binnenverblijf kunnen, nee ;)
timo13: kluut is inderdaad heel hoog, ik ga kijken of ik daar wat aan kan doen ;)
en de diepte van de nijlpaard verblijf kan ik denk ik ook wel iets aan doen ;)

Tilburgse Zoo blijft uitbreiden
De Tilburgse Zoo blijft uitbreiden, de wolfenvallei blijkt een groot succes te zijn bij het publiek.
Dit was ook een groot teken voor de directie om te inversteren in wat grotere dingen.

Nu het park een groot succes is in de bezoekers hun ogen, wil de directie blijfen doorgroeien.
het enige nadeel is dat het park midden in het centrum zit dus er is maar een beperkt grote voor de dieren.
De directie heeft hiervoor een prijzige oplossing bedacht voor 2012 (voorjaar/najaar) het park gaat dan verhuizen van het centrum naar de rand van het centrum.
Dit betekent meer parkeerplaatsen, grotere hokken & meer bouwplaats, maar dan praten we ook voor een tijdje nog in het heden.
Nu wil het park nog uitbreiden in het huidige park met een roofdierenhuis, een savanne, en andere verblijfen.
Ook wordt de kluut & de steenbokken verplaats naar een grotere verblijf (in het huidige park)
nadat het park een beetje compleet is, wordt dit overgebracht aan de burgermeester van tilburg de burgermeester wil hiervan graag een recreatiepark ervan maken.
2012 is dus het jaar van verandering voor de tilburgse dierentuin.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -----------------------------------------------------------------------------
reacties zijn welkom
Grtz Pretmachine

Bericht getypt door - pretmachine
Toegevoegd op 02 Jan 2012 om 21:06
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » Showroom Archief » Tilburgse Zoo (gemaakt door pretmachine)
Search:

Hosted by uCoz