Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » Showroom Archief » Dierenpark "Dieren In een Tuin" (De eerste Zoo in Houten)
Dierenpark "Dieren In een Tuin"
ZebraZappo
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 11:24 | Bericht # 51   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

@ qlabru,jammer hij heeft het gezien... kijk het zijn gwoon ambients en ik heb geen andere dus ik hoopte dat niemand het zou opmerken. weet jij nog een paar downloadbare visambients?
en als je het had gelezen dan stond er letterlijk:'we hebben er een heuvel van gemaakt voor de rust van deze ernstig bedreigde soort maar ja je kan het ook hebben overzien. Bedankt voor de comment! :D

@ dinojos, omdat de sabelantilopen nog erg nieuw zijn wouden we om het hok heen nog niet al te veel aan beplanting doen(eigenlijk heb ik er nog niet aan gedagd, thenx) en ik vond die laatste foto ook erg goed gelukt
bedankt voor je comment!! :D

@ Laraatje2008, kijk het echte verhaal is: er stond daar een berg en daar wou ik iets mee doen maar de bezoekers moeten ze nog wel kunnen zien ^_^ . Het 'neppe' verhaal is: de touwhekken zijn maar tijdelijk want we zijn nog aan het wachten tot de echte hekken aankomen. ik ben ook HELEMAAL HOTELDEBOTEL over AFRIKA!!!! bedankt voor je comment :D

Hipsters 4ever
Bericht@ qlabru,jammer hij heeft het gezien... kijk het zijn gwoon ambients en ik heb geen andere dus ik hoopte dat niemand het zou opmerken. weet jij nog een paar downloadbare visambients?
en als je het had gelezen dan stond er letterlijk:'we hebben er een heuvel van gemaakt voor de rust van deze ernstig bedreigde soort maar ja je kan het ook hebben overzien. Bedankt voor de comment! :D

@ dinojos, omdat de sabelantilopen nog erg nieuw zijn wouden we om het hok heen nog niet al te veel aan beplanting doen(eigenlijk heb ik er nog niet aan gedagd, thenx) en ik vond die laatste foto ook erg goed gelukt
bedankt voor je comment!! :D

@ Laraatje2008, kijk het echte verhaal is: er stond daar een berg en daar wou ik iets mee doen maar de bezoekers moeten ze nog wel kunnen zien ^_^ . Het 'neppe' verhaal is: de touwhekken zijn maar tijdelijk want we zijn nog aan het wachten tot de echte hekken aankomen. ik ben ook HELEMAAL HOTELDEBOTEL over AFRIKA!!!! bedankt voor je comment :D

Bericht getypt door - ZebraZappo
Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 11:24
Joshua
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 12:56 | Bericht # 52   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Het was gewoon een ideetje om je zoo nog iets leuker te maken ZebraZappo!

En leuk dat je zegt dat ze zo nieuwe zijn :p

BerichtHet was gewoon een ideetje om je zoo nog iets leuker te maken ZebraZappo!

En leuk dat je zegt dat ze zo nieuwe zijn :p

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 12:56
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » Showroom Archief » Dierenpark "Dieren In een Tuin" (De eerste Zoo in Houten)
Search:

Hosted by uCoz