Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » Showroom Archief » Dierenpark "Dieren In een Tuin" (De eerste Zoo in Houten)
Dierenpark "Dieren In een Tuin"
dodo1995
Datum: Donderdag, 16 Jun 2011, 20:19 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

ik weet het antwoord op de vraag niet , maar ik vind het wel een mooi verhaal.

maar wel een min puntje als je een verhaal wilt doen over feiten, zorg dan dat de feiten kloppen
1) de leeuwinen zullen de jongste en zwakste zebra uitzoeken en die zal dan niet snel weg lopen, en als de zebra's door mekaar lopen maakt dat niks uit de leeuwen zijn alleen bezig met die ene zebra dus zullen die 9.5/10 vangen.
2) ze geven het eten niet af aan het mannetje, het mannetje is altijd in de buurt dus weet als de vrouwtjes eten hebben en pakt dat af. soms zijn de vrouwtjes slim genoeg en verstoppen ze het vlees en daardoor moet het mannetje zelf soms gaan jagen 2/10 keren vangt het mannetje zelf iets.

ik zou zo verder doen als ik u was, ik wel niet betweterig lijken maar ik ga volgend jaar misschien zoölogie doen.
Ik zou ook graag Australie zien.
Berichtik weet het antwoord op de vraag niet , maar ik vind het wel een mooi verhaal.

maar wel een min puntje als je een verhaal wilt doen over feiten, zorg dan dat de feiten kloppen
1) de leeuwinen zullen de jongste en zwakste zebra uitzoeken en die zal dan niet snel weg lopen, en als de zebra's door mekaar lopen maakt dat niks uit de leeuwen zijn alleen bezig met die ene zebra dus zullen die 9.5/10 vangen.
2) ze geven het eten niet af aan het mannetje, het mannetje is altijd in de buurt dus weet als de vrouwtjes eten hebben en pakt dat af. soms zijn de vrouwtjes slim genoeg en verstoppen ze het vlees en daardoor moet het mannetje zelf soms gaan jagen 2/10 keren vangt het mannetje zelf iets.

ik zou zo verder doen als ik u was, ik wel niet betweterig lijken maar ik ga volgend jaar misschien zoölogie doen.
Ik zou ook graag Australie zien.

Bericht getypt door - dodo1995
Toegevoegd op 16 Jun 2011 om 20:19
ZebraZappo
Datum: Vrijdag, 17 Jun 2011, 10:55 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

@ qlabru, oeps hihi. kijk ik had de zoo verhoogd en daardoor zie je die vlagies, en erg bedankt voor je positieve commentaar(daar word ik altijd blij ^_^ van)
@ NielsGuchelaar, yep, helemaal goed ik ga nu dus een update voor australië doen
@ schoolio, thank you very much, i love your positive comment(sorry for the bad english)
dodo heel erg bedankt voor je tips, en wat goed dat je zoöloog word

Added (17 Jun 2011, 10:55)
---------------------------------------------
@ NielsGuchelaar, uuhm wil je iets anders kiezen want uhhm ik weet niet echt wat ik er mee moet en ik heb ook maar heel weinig interesante australische dieren

Hipsters 4ever
Bericht@ qlabru, oeps hihi. kijk ik had de zoo verhoogd en daardoor zie je die vlagies, en erg bedankt voor je positieve commentaar(daar word ik altijd blij ^_^ van)
@ NielsGuchelaar, yep, helemaal goed ik ga nu dus een update voor australië doen
@ schoolio, thank you very much, i love your positive comment(sorry for the bad english)
dodo heel erg bedankt voor je tips, en wat goed dat je zoöloog word

Added (17 Jun 2011, 10:55)
@ NielsGuchelaar, uuhm wil je iets anders kiezen want uhhm ik weet niet echt wat ik er mee moet en ik heb ook maar heel weinig interesante australische dieren

Bericht getypt door - ZebraZappo
Toegevoegd op 17 Jun 2011 om 10:55
aap95
Datum: Zaterdag, 18 Jun 2011, 14:30 | Bericht # 33   
aap95 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Haha ik heb echt enorm gelachen om dat verhaaltje over zebraas!!!
:D
BerichtHaha ik heb echt enorm gelachen om dat verhaaltje over zebraas!!!
:D

Bericht getypt door - aap95
Toegevoegd op 18 Jun 2011 om 14:30
NielsG
Datum: Zaterdag, 18 Jun 2011, 18:54 | Bericht # 34   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ ZebraZappo, eeuh, ik zou het Great Barriererif wel leuk vinden, anders de andes in Zuid-Amerika, als dat niet kan dan de Amazone in Zuid-Amerika.

Bericht@ ZebraZappo, eeuh, ik zou het Great Barriererif wel leuk vinden, anders de andes in Zuid-Amerika, als dat niet kan dan de Amazone in Zuid-Amerika.

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 18 Jun 2011 om 18:54
ZebraZappo
Datum: Woensdag, 03 Aug 2011, 16:32 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

aha daar heb ik wat aan en ik kan er wat mee, dus hopelijk binnenkort een nieuwe update van mijn tripjes

Hipsters 4ever
Berichtaha daar heb ik wat aan en ik kan er wat mee, dus hopelijk binnenkort een nieuwe update van mijn tripjes

Toegevoegd op 03 Aug 2011 om 16:32
tricerasaurus
Datum: Woensdag, 03 Aug 2011, 17:17 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Hallo :p

Erg vet gedaan met die leeuwen en die zebra's.
Mischien is het wel mooi als je een bio remake download
ziet het er allemaal mooier uit.
En mischien is het wel leuk als je een keer indonesie doet
(met komodo varaan enz.). Verder veel succes. ^_^

Groetjes Luuk. :)
BerichtHallo :p

Erg vet gedaan met die leeuwen en die zebra's.
Mischien is het wel mooi als je een bio remake download
ziet het er allemaal mooier uit.
En mischien is het wel leuk als je een keer indonesie doet
(met komodo varaan enz.). Verder veel succes. ^_^

Groetjes Luuk. :)

Bericht getypt door - tricerasaurus
Toegevoegd op 03 Aug 2011 om 17:17
ZebraZappo
Datum: Vrijdag, 05 Aug 2011, 10:39 | Bericht # 37   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

@ tricerasaurus, bedankt voor de tip, ik denk dat ik er wel wat mee kan :D

vandaag ben ik in Zuid amerika(op verzoek van niels ;)) ik ben daar gestuit op een klein bos dichtbij de grens van noord en zuid amerika, waar ik opzoek ga naar brilberen en ik zoek een kleine kudde ossen die zijn uitgezet om de oeros terug te krijgen

ik loop eerst een stukje door het bos

dan zie ik een kleine vallei met een mooie waterval, ik ga hier zitten want, dieren komen vaak op water af

dan zie ik inneens dat er een beer rondloopt in de vallei, waarschijnlijk komt hij hier drinken

nadat hij heeft gedronken, gaat hij opzoek naar wat te eten, heeft dat snel gevonden, een mierennest is lekkernij voor de beer

na zijn eten ga ik op zoek naar de ossen, maar ik vind ze niet. maar dan, als ik weer terugkom bij de vallei zie ik ze komen terwijl het mannetje op wacht blijft staan gaan de twee vrouwtjes eten en drinken

maar als ik dichterbij kom, vertrouwt het mannetje het niet meer, roept hij zijn vrouwtjes en stormt naar beneden. ik heb geen andere keus dan weg te rennen.

zo dat was het weer voor vandaag -, en +punten? graag
en de volgende keer
DE AMERIKAANSE VLAKTES

GRTJS Daan ;)

Hipsters 4ever
Bericht@ tricerasaurus, bedankt voor de tip, ik denk dat ik er wel wat mee kan :D

vandaag ben ik in Zuid amerika(op verzoek van niels ;)) ik ben daar gestuit op een klein bos dichtbij de grens van noord en zuid amerika, waar ik opzoek ga naar brilberen en ik zoek een kleine kudde ossen die zijn uitgezet om de oeros terug te krijgen

ik loop eerst een stukje door het bos

dan zie ik een kleine vallei met een mooie waterval, ik ga hier zitten want, dieren komen vaak op water af

dan zie ik inneens dat er een beer rondloopt in de vallei, waarschijnlijk komt hij hier drinken

nadat hij heeft gedronken, gaat hij opzoek naar wat te eten, heeft dat snel gevonden, een mierennest is lekkernij voor de beer

na zijn eten ga ik op zoek naar de ossen, maar ik vind ze niet. maar dan, als ik weer terugkom bij de vallei zie ik ze komen terwijl het mannetje op wacht blijft staan gaan de twee vrouwtjes eten en drinken

maar als ik dichterbij kom, vertrouwt het mannetje het niet meer, roept hij zijn vrouwtjes en stormt naar beneden. ik heb geen andere keus dan weg te rennen.

zo dat was het weer voor vandaag -, en +punten? graag
en de volgende keer
DE AMERIKAANSE VLAKTES

GRTJS Daan ;)

Toegevoegd op 05 Aug 2011 om 10:39
timo13
Datum: Vrijdag, 05 Aug 2011, 16:56 | Bericht # 38   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

ik vind dat je op het begin wel wat meer mogt beplanten
in de vallei zelf was de beplanting wel heel goed
ook leuk verhaal dat je er bij verzint

gr timo13
ga zo door :D

Berichtik vind dat je op het begin wel wat meer mogt beplanten
in de vallei zelf was de beplanting wel heel goed
ook leuk verhaal dat je er bij verzint

gr timo13
ga zo door :D

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 05 Aug 2011 om 16:56
ZebraZappo
Datum: Zaterdag, 06 Aug 2011, 12:42 | Bericht # 39   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

@ timo13, dank je, ik hoor wel vaker dat mijn verhaaltjes leuk zijn maar wat is er dan zo leuk aan? :D en bedankt voor je commentaar ;)

@iedereen de volgende update komt snel...

Added (06 Aug 2011, 12:42)
jammer niet zo veel reacties, maar ik geef jullie al wel de update

AMERIKAANSE VLAKTES

Ik ben verder gereisd vanuit zuid Amerika naar noord, hier ga ik in de eerste instantie op zoek naar bizon's, en ik ga ook nog op zoek naar gaffelbokken

na een tijd lang over de vlakte gelopen te hebben kom ik ze uiteindelijk tegen, een ENORME kudde met bizons tegen

waarschijnlijk gaan ze bij dit riviertje drinken of een beetje baden want het is een warme dag vandaag, maar een groot deel van de kudde hangt een beetje

maar het andere deel gaat drinken en zwemmen, om een beetje af te koelen

maar terwijl het in het water steeds drukker word, blijft het luie deel van de kudde nog gewoon een beetje staan

ik klom op een berg en vanaf hier kan ik heel mooie foto's van boven maken

dit was het weer, maar ik had nog een vraag voor jullie

Moet ik verder gaan met het tripjes rond de wereld gebeure of moet ik weer met zoo's aan de gang?

-, en +punten? graag

grtjs Daan :)

Hipsters 4ever
Bericht@ timo13, dank je, ik hoor wel vaker dat mijn verhaaltjes leuk zijn maar wat is er dan zo leuk aan? :D en bedankt voor je commentaar ;)

@iedereen de volgende update komt snel...

Added (06 Aug 2011, 12:42)
jammer niet zo veel reacties, maar ik geef jullie al wel de update

AMERIKAANSE VLAKTES

Ik ben verder gereisd vanuit zuid Amerika naar noord, hier ga ik in de eerste instantie op zoek naar bizon's, en ik ga ook nog op zoek naar gaffelbokken

na een tijd lang over de vlakte gelopen te hebben kom ik ze uiteindelijk tegen, een ENORME kudde met bizons tegen

waarschijnlijk gaan ze bij dit riviertje drinken of een beetje baden want het is een warme dag vandaag, maar een groot deel van de kudde hangt een beetje

maar het andere deel gaat drinken en zwemmen, om een beetje af te koelen

maar terwijl het in het water steeds drukker word, blijft het luie deel van de kudde nog gewoon een beetje staan

ik klom op een berg en vanaf hier kan ik heel mooie foto's van boven maken

dit was het weer, maar ik had nog een vraag voor jullie

Moet ik verder gaan met het tripjes rond de wereld gebeure of moet ik weer met zoo's aan de gang?

-, en +punten? graag

grtjs Daan :)

Toegevoegd op 06 Aug 2011 om 12:42
SuperRicoSuper
Datum: Zaterdag, 06 Aug 2011, 13:18 | Bericht # 40   
SuperRicoSuper 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

ik vind het leuk al die tripjes maar het liefst zie ik tog egt een zoo

maar wel leuk gemaakt!!

hoi
Berichtik vind het leuk al die tripjes maar het liefst zie ik tog egt een zoo

maar wel leuk gemaakt!!

Bericht getypt door - SuperRicoSuper
Toegevoegd op 06 Aug 2011 om 13:18
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » Showroom Archief » Dierenpark "Dieren In een Tuin" (De eerste Zoo in Houten)
Search:

Hosted by uCoz