Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » Showroom Archief » vogelpark de reiger
vogelpark de reiger
zoolion
Datum: Zondag, 28 Nov 2010, 12:57 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

hallo en welkom op het showroom topic van vogelpark de reiger. deze dierentuin heeft alleen maar vogels.
binnenkort komen de eerste screens. :)
ps: als je mooie vogel downloads weet zijn met selfinstaller zeg het hier maar (daar hooren ook volieres enzo bij)

zoolion :)

Berichthallo en welkom op het showroom topic van vogelpark de reiger. deze dierentuin heeft alleen maar vogels.
binnenkort komen de eerste screens. :)
ps: als je mooie vogel downloads weet zijn met selfinstaller zeg het hier maar (daar hooren ook volieres enzo bij)

zoolion :)

Bericht getypt door - zoolion
Toegevoegd op 28 Nov 2010 om 12:57
tjalf
Datum: Maandag, 29 Nov 2010, 19:36 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Erg mooi, de goede hekken gekozen en de foto's zijn ook mooi genomen. Maar wat me wel op valt is dat je zegt dat het park alleen vogels zal bevatten, terwijl de eerste dieren die we zien wel insecten en reptielen zijn. Maar dat geeft niets, want ze vullen het terrasje wel mooi op.

PS: Voor meer vogels, kijk eens op bird designers united. Weet niet of ik dit hier wel mag zeggen.
Geen self-installer

BerichtErg mooi, de goede hekken gekozen en de foto's zijn ook mooi genomen. Maar wat me wel op valt is dat je zegt dat het park alleen vogels zal bevatten, terwijl de eerste dieren die we zien wel insecten en reptielen zijn. Maar dat geeft niets, want ze vullen het terrasje wel mooi op.

PS: Voor meer vogels, kijk eens op bird designers united. Weet niet of ik dit hier wel mag zeggen.
Geen self-installer

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 29 Nov 2010 om 19:36
thomvonder
Datum: Zondag, 18 Dec 2011, 12:28 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

Quote (evonlim)
nice park

Dit is spam en een hele groot bug!

@ Cheeta7, Officieël gezien heb jij niet gebumpt, omdat het laatste bericht van evonlim was. Maar het valt wel op dat jij de hele tijd precies na evonlim post. ;)

Ik sluit dit topic ;)
Bericht
Quote (evonlim)
nice park

Dit is spam en een hele groot bug!

@ Cheeta7, Officieël gezien heb jij niet gebumpt, omdat het laatste bericht van evonlim was. Maar het valt wel op dat jij de hele tijd precies na evonlim post. ;)

Ik sluit dit topic ;)

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 18 Dec 2011 om 12:28
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » Showroom Archief » vogelpark de reiger
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz