Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » International » International Zoo Tycoon Downloads » Name - Problem (Help!)
Name - Problem
KingThijs
Datum: Dinsdag, 01 Sep 2009, 17:15 | Bericht # 1   
KingThijs 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

ENGLISH

Hello,

I was wondering right.
A couple of days ago I downloaded a Dutch download, so the name doesn't show up in-game. How does this come, and how can i make it go away?

x

DUTCH

Hoi,

Ik zat te denken he.
Een paar dagen geleden heb ik een Nederlandse download gedownload. Maar ik heb een engelse versie van Zoo Tycoon, dus de naam is er niet. Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

x

BerichtENGLISH

Hello,

I was wondering right.
A couple of days ago I downloaded a Dutch download, so the name doesn't show up in-game. How does this come, and how can i make it go away?

x

DUTCH

Hoi,

Ik zat te denken he.
Een paar dagen geleden heb ik een Nederlandse download gedownload. Maar ik heb een engelse versie van Zoo Tycoon, dus de naam is er niet. Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

x

Bericht getypt door - KingThijs
Toegevoegd op 01 Sep 2009 om 17:15
wilkieee
Datum: Dinsdag, 01 Sep 2009, 18:13 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Parkeerhulp

You have to change the map number (at most this is number 1043, the dutch number) in the map lang. This number must be 1033. (Thats the english number.)

Je moet het mapnummer (vaak is dit 1043, het nederlandse nummer) in de map lang veranderen in 1033 (het engelse nummer).

Bericht veranderd door: wilkieee - Dinsdag, 01 Sep 2009, 18:14
BerichtYou have to change the map number (at most this is number 1043, the dutch number) in the map lang. This number must be 1033. (Thats the english number.)

Je moet het mapnummer (vaak is dit 1043, het nederlandse nummer) in de map lang veranderen in 1033 (het engelse nummer).

Bericht getypt door - wilkieee
Toegevoegd op 01 Sep 2009 om 18:13
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 01 Sep 2009, 18:18 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

From a dutch download to a English download.
You have to name it from 1043 to 1033 ^_^

Raymond ;)

BerichtFrom a dutch download to a English download.
You have to name it from 1043 to 1033 ^_^

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 01 Sep 2009 om 18:18
Zoo Tycoon SUPER Forum » International » International Zoo Tycoon Downloads » Name - Problem (Help!)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz