legoman12324
Datum: Woensdag, 03 Jul 2013, 22:20 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Hier laat ik al mijn eigen projecten zien van standbeelden tot info borden al mijn eigen downloads zullen onder dit filter vallen. filter LM_designs huidig project: LM_Scenery pack foto van het project
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Donderdag, 08 Aug 2013, 18:13
Bericht Hier laat ik al mijn eigen projecten zien van standbeelden tot info borden al mijn eigen downloads zullen onder dit filter vallen. filter LM_designs huidig project: LM_Scenery pack foto van het project Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 03 Jul 2013 om 22:20
carnotaurus
Datum: Donderdag, 04 Jul 2013, 09:58 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Ziet er goed uit! Ik zou het echt gaan gebruiken.
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Ziet er goed uit! Ik zou het echt gaan gebruiken. Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 04 Jul 2013 om 09:58
legoman12324
Datum: Zaterdag, 14 Sep 2013, 22:41 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
beste boeren burgers en buitenlui na heel veel werk en hulp van Krieke668 is mijn scenery pack klaar voor release maar dit pack bezit meer dan het originelen pack hij bezit namelijk 6 houten palen die gebruikt kunnen worden voor bijvoorbeeld steun palen maar genoeg gezegd LM_designs presenteert met trots LM_scenery pack ------------------------------------------------------------------------------------- originelen maker: sophie maker: LM_designs en krieke668 voor wat coding uitbreiding: geen Taal: Nederland Bugs: geen DOWNLOAD
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Dinsdag, 17 Sep 2013, 21:41
Bericht beste boeren burgers en buitenlui na heel veel werk en hulp van Krieke668 is mijn scenery pack klaar voor release maar dit pack bezit meer dan het originelen pack hij bezit namelijk 6 houten palen die gebruikt kunnen worden voor bijvoorbeeld steun palen maar genoeg gezegd LM_designs presenteert met trots LM_scenery pack ------------------------------------------------------------------------------------- originelen maker: sophie maker: LM_designs en krieke668 voor wat coding uitbreiding: geen Taal: Nederland Bugs: geen DOWNLOAD Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 14 Sep 2013 om 22:41
AngelMC
Datum: Dinsdag, 08 Apr 2014, 02:21 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
this pack looks great for "old" zoos
Bericht this pack looks great for "old" zoos Bericht getypt door - AngelMC Toegevoegd op 08 Apr 2014 om 02:21