Geschiedenis De ZTAO-Opvang is van oorsprong een ledenfunctie. Timo13 was de eerste beheerder van de opvang. Aangezien hij het wat drukker kreeg heeft Jeweetwelwie het overgenomen. Afgelopen zomer heeft Jeweetwelwie een plekje in de Crew gekregen, om vooral mee te helpen met het credits overschrijven, maar ook om te helpen met ZTSF V2.0. Wij van de opvang vinden het wel belangrijk dat deze functie toch onder de leden blijft. Wij zijn daarom opzoek naar een nieuwe beheerder voor de ZTAO-Opvang.
Ben jij een geschikte kandidaat?? Meld je snel aan en vul onderstaande lijst in, zodat wij goed kunnen kiezen tussen de leden. Naam: Leeftijd: Ervaring bij de ZTAO: Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat .....
Naam: boerroel545 [roel] Leeftijd: 13 jaar Ervaring bij de ZTAO: ik speel het sinds juni ik ben ook genomineerd voor beste ztao speler en werdt toen 2de ik bezit ook 3 fp Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat ik vaak online ben en het hierdoor wat sneller zou gaan en omdat ik het leuk vind om het te doen voor ztao en het is weer een ervaring rijker en ik hou van mensen helpen
gr. roel
Bericht veranderd door: boerroel545 - Dinsdag, 27 Nov 2012, 15:32
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Naam: rymafra (ryan) Leeftijd: 12 Ervaring bij ZTAO: Inmiddels al een best grote tijd lid en doe het met plezier elke dag..~ Ben Leider van 1 FP en er komt er binnenkort weer een bij! Ik zou graag beheerder worden omdat ik elke dag zoiezo 1 1/2 uur online kan komen, het lijkt me heel leuk om iets voor ZTAO te doen omdat het al veel voor mij heeft gedaan... en het is weer wat nieuws, en ik had het ook al aangeboden
Ik hoop dat ik een kans maak,
M.v.g. rymafra WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht veranderd door: rymafra - Donderdag, 29 Nov 2012, 15:36
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
@ ZTAO-Opvang,
Naam: Dierentuiner ( Alexander ) Leeftijd: 14 Ervaring bij de ZTAO: 2 jaar en al meer dan 110 diersoorten in mn zoo Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat ik vaak online ben en ik veel ervaring heb met ZTAO. Ik heb het in de jaren zien veranderen en het is echt stukken vooruit gegaan en daarom ook dat ik ook mn steentje wil bijdragen. Ook denk ik dat ik de zware taak aankan en ik hou ervan om mensen te helpen op het forum en in het echt en ook hier bij de ZTAO-opvang ( is echt zo ) Ook was ik er al bij, bij de geboorte van de ZTAO-opvang om het zo maar te zeggen
Hopelijk word ik gekozen maar alsnog gun ik het de andere leden ook
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
( op mijn vorige post)
p.s. misschien in plaats van 1. beheerder een kleine groep die het runt? WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Naam: krieke668 (Christoff) Leeftijd: 16 Ervaring bij de ZTAO: Speel al meer dan een jaar ztao (08 vorig jaar), ben verantwoordelijke van 2 fp's,... Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat ik zelf ook eens iets zou willen doen vóór ztao, en natuurlijk ook voor de uitdaging...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Naam: IK (Vernon) Leeftijd: 11 Ervaring bij de ZTAO: Ik speel al ZTAO sinds een paar dagen na mijn aanmelding, 3 jaar dus ongeveer. Ik heb erg veel geruild, gebouwd en ben verantwoordelijk voor een fp. (nog wel) Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat ik niet echt iets heb betekend voor de ZTAO, en dat zou ik graag doen. Ook zou het voor mij een goede kans zijn om weer goed terug in het spel te komen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Naam: Koen Leeftijd: 20 Ervaring bij de ZTAO: Ik speel nu een maandje Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat ik me graag zou willen inzetten voor het spel. Ik heb ook al een aantal jaar ervaring op een ander (wieler)forum waar ik nog admin ben geweest. Tevens zou ik graag er mede voor willen zorgen dat we hier allemaal nog jaren met plezier de ZTAO samen kunnen voortzetten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 51 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Kassa Medewerker
Naam: evi111 Leeftijd: 18 jaar Evaring bij ZTAO ben vaak online heb veel verstand op gedaan aan waardes want dat had ik in ZTAO een paar keer fout gedaan dat was niet me beste kant maar ik heb me zelf nu denk ik voor de 100& gebeterd daarin ik weet nu de waardes al bijna uit me hoofd het lijkt me leuk om een steentje bij te dragen in de ZTAO want ik ben vaak online en zal er goed op letten zodat we nog lan kunnen genieten van dit prachtige spel op het forum.
@ Iedereen, Al bedankt voor de vele reacties! Wil jij ook nog kans maken om beheerder te worden vul dan nog snel het lijstje in! Op zaterdag 1 december sluit de inschrijving.
Groetjes, ZTAO-Opvang
Added (06 Dec 2012, 21:21) --------------------------------------------- De inschrijving is gesloten. De mensen die zich hebben opgegeven, die krijgen snel bericht.