Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: ZTAO-Opvang, ZTAO-Crew2  
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Opvang » Nieuwe Beheerder voor de ZTAO-Opvang (Ben jij de juiste kandidaat?)
Nieuwe Beheerder voor de ZTAO-Opvang
ZTAO-Opvang
Datum: Zondag, 25 Nov 2012, 22:53 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTAO-Opvang
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 10

ZTAO-Opvang
Directeur

Geschiedenis
De ZTAO-Opvang is van oorsprong een ledenfunctie. Timo13 was de eerste beheerder van de opvang. Aangezien hij het wat drukker kreeg heeft Jeweetwelwie het overgenomen. Afgelopen zomer heeft Jeweetwelwie een plekje in de Crew gekregen, om vooral mee te helpen met het credits overschrijven, maar ook om te helpen met ZTSF V2.0. Wij van de opvang vinden het wel belangrijk dat deze functie toch onder de leden blijft.
Wij zijn daarom opzoek naar een nieuwe beheerder voor de ZTAO-Opvang.

Ben jij een geschikte kandidaat??
Meld je snel aan en vul onderstaande lijst in, zodat wij goed kunnen kiezen tussen de leden.
Naam:
Leeftijd:
Ervaring bij de ZTAO:
Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat .....

Alvast bedankt.

Groetjes,
ZTAO-Opvang
BerichtGeschiedenis
De ZTAO-Opvang is van oorsprong een ledenfunctie. Timo13 was de eerste beheerder van de opvang. Aangezien hij het wat drukker kreeg heeft Jeweetwelwie het overgenomen. Afgelopen zomer heeft Jeweetwelwie een plekje in de Crew gekregen, om vooral mee te helpen met het credits overschrijven, maar ook om te helpen met ZTSF V2.0. Wij van de opvang vinden het wel belangrijk dat deze functie toch onder de leden blijft.
Wij zijn daarom opzoek naar een nieuwe beheerder voor de ZTAO-Opvang.

Ben jij een geschikte kandidaat??
Meld je snel aan en vul onderstaande lijst in, zodat wij goed kunnen kiezen tussen de leden.
Naam:
Leeftijd:
Ervaring bij de ZTAO:
Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat .....

Alvast bedankt.

Groetjes,
ZTAO-Opvang

Bericht getypt door - ZTAO-Opvang
Toegevoegd op 25 Nov 2012 om 22:53
boerroel545
Datum: Zondag, 25 Nov 2012, 23:04 | Bericht # 2   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

Naam: boerroel545 [roel]
Leeftijd: 13 jaar
Ervaring bij de ZTAO: ik speel het sinds juni ik ben ook genomineerd voor beste ztao speler en werdt
toen 2de ik bezit ook 3 fp
Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat ik vaak online ben en het hierdoor
wat sneller zou gaan en omdat ik het leuk vind om het te doen voor ztao en het is weer een ervaring rijker
en ik hou van mensen helpen

gr. roel :)

Bericht veranderd door: boerroel545 - Dinsdag, 27 Nov 2012, 15:32
BerichtNaam: boerroel545 [roel]
Leeftijd: 13 jaar
Ervaring bij de ZTAO: ik speel het sinds juni ik ben ook genomineerd voor beste ztao speler en werdt
toen 2de ik bezit ook 3 fp
Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat ik vaak online ben en het hierdoor
wat sneller zou gaan en omdat ik het leuk vind om het te doen voor ztao en het is weer een ervaring rijker
en ik hou van mensen helpen

gr. roel :)

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 25 Nov 2012 om 23:04
rymafra
Datum: Maandag, 26 Nov 2012, 07:42 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Kassa Medewerker

Naam: rymafra (ryan)
Leeftijd: 12
Ervaring bij ZTAO: Inmiddels al een best grote tijd lid en doe het met plezier elke dag..~
Ben Leider van 1 FP en er komt er binnenkort weer een bij!
Ik zou graag beheerder worden omdat ik elke dag zoiezo 1 1/2 uur online kan komen,
het lijkt me heel leuk om iets voor ZTAO te doen omdat het al veel voor mij heeft gedaan...
en het is weer wat nieuws, en ik had het ook al aangeboden

Ik hoop dat ik een kans maak,

M.v.g. rymafra

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!

Bericht veranderd door: rymafra - Donderdag, 29 Nov 2012, 15:36
BerichtNaam: rymafra (ryan)
Leeftijd: 12
Ervaring bij ZTAO: Inmiddels al een best grote tijd lid en doe het met plezier elke dag..~
Ben Leider van 1 FP en er komt er binnenkort weer een bij!
Ik zou graag beheerder worden omdat ik elke dag zoiezo 1 1/2 uur online kan komen,
het lijkt me heel leuk om iets voor ZTAO te doen omdat het al veel voor mij heeft gedaan...
en het is weer wat nieuws, en ik had het ook al aangeboden

Ik hoop dat ik een kans maak,

M.v.g. rymafra

Bericht getypt door - rymafra
Toegevoegd op 26 Nov 2012 om 07:42
Dierentuiner
Datum: Maandag, 26 Nov 2012, 08:03 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

@ ZTAO-Opvang,

Naam: Dierentuiner ( Alexander )
Leeftijd: 14
Ervaring bij de ZTAO: 2 jaar en al meer dan 110 diersoorten in mn zoo
Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat ik vaak online ben en ik veel ervaring heb met ZTAO.
Ik heb het in de jaren zien veranderen en het is echt stukken vooruit gegaan en daarom ook dat ik ook mn steentje wil bijdragen.
Ook denk ik dat ik de zware taak aankan en ik hou ervan om mensen te helpen op het forum en in het echt en ook hier bij de ZTAO-opvang ( is echt zo ^_^ )
Ook was ik er al bij, bij de geboorte van de ZTAO-opvang om het zo maar te zeggen ^_^

Hopelijk word ik gekozen maar alsnog gun ik het de andere leden ook

Dierentuiner ( Alexander )
Bericht@ ZTAO-Opvang,

Naam: Dierentuiner ( Alexander )
Leeftijd: 14
Ervaring bij de ZTAO: 2 jaar en al meer dan 110 diersoorten in mn zoo
Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat ik vaak online ben en ik veel ervaring heb met ZTAO.
Ik heb het in de jaren zien veranderen en het is echt stukken vooruit gegaan en daarom ook dat ik ook mn steentje wil bijdragen.
Ook denk ik dat ik de zware taak aankan en ik hou ervan om mensen te helpen op het forum en in het echt en ook hier bij de ZTAO-opvang ( is echt zo ^_^ )
Ook was ik er al bij, bij de geboorte van de ZTAO-opvang om het zo maar te zeggen ^_^

Hopelijk word ik gekozen maar alsnog gun ik het de andere leden ook

Dierentuiner ( Alexander )

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 26 Nov 2012 om 08:03
rymafra
Datum: Maandag, 26 Nov 2012, 08:25 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

( op mijn vorige post)

p.s. misschien in plaats van 1. beheerder een kleine groep die het runt?

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht( op mijn vorige post)

p.s. misschien in plaats van 1. beheerder een kleine groep die het runt?

Bericht getypt door - rymafra
Toegevoegd op 26 Nov 2012 om 08:25
krieke668
Datum: Maandag, 26 Nov 2012, 18:00 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

Naam: krieke668 (Christoff)
Leeftijd: 16
Ervaring bij de ZTAO: Speel al meer dan een jaar ztao (08 vorig jaar), ben verantwoordelijke van 2 fp's,...
Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat ik zelf ook eens iets zou willen doen vóór ztao, en natuurlijk ook voor de uitdaging...

^_^
BerichtNaam: krieke668 (Christoff)
Leeftijd: 16
Ervaring bij de ZTAO: Speel al meer dan een jaar ztao (08 vorig jaar), ben verantwoordelijke van 2 fp's,...
Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat ik zelf ook eens iets zou willen doen vóór ztao, en natuurlijk ook voor de uitdaging...

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 26 Nov 2012 om 18:00
IK
Datum: Maandag, 26 Nov 2012, 18:21 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

Naam: IK (Vernon)
Leeftijd: 11
Ervaring bij de ZTAO: Ik speel al ZTAO sinds een paar dagen na mijn aanmelding, 3 jaar dus ongeveer. Ik heb erg veel geruild, gebouwd en ben verantwoordelijk voor een fp. (nog wel)
Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat ik niet echt iets heb betekend voor de ZTAO, en dat zou ik graag doen. Ook zou het voor mij een goede kans zijn om weer goed terug in het spel te komen.
BerichtNaam: IK (Vernon)
Leeftijd: 11
Ervaring bij de ZTAO: Ik speel al ZTAO sinds een paar dagen na mijn aanmelding, 3 jaar dus ongeveer. Ik heb erg veel geruild, gebouwd en ben verantwoordelijk voor een fp. (nog wel)
Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat ik niet echt iets heb betekend voor de ZTAO, en dat zou ik graag doen. Ook zou het voor mij een goede kans zijn om weer goed terug in het spel te komen.

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 26 Nov 2012 om 18:21
KoenZoo
Datum: Maandag, 26 Nov 2012, 19:22 | Bericht # 8   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

Naam: Koen
Leeftijd: 20
Ervaring bij de ZTAO: Ik speel nu een maandje
Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat ik me graag zou willen inzetten voor het spel. Ik heb ook al een aantal jaar ervaring op een ander (wieler)forum waar ik nog admin ben geweest. Tevens zou ik graag er mede voor willen zorgen dat we hier allemaal nog jaren met plezier de ZTAO samen kunnen voortzetten.
BerichtNaam: Koen
Leeftijd: 20
Ervaring bij de ZTAO: Ik speel nu een maandje
Ik zou graag de beheerder willen worden, omdat ik me graag zou willen inzetten voor het spel. Ik heb ook al een aantal jaar ervaring op een ander (wieler)forum waar ik nog admin ben geweest. Tevens zou ik graag er mede voor willen zorgen dat we hier allemaal nog jaren met plezier de ZTAO samen kunnen voortzetten.

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 26 Nov 2012 om 19:22
evi111
Datum: Woensdag, 28 Nov 2012, 20:11 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 4

Kassa Medewerker

Naam: evi111
Leeftijd: 18 jaar
Evaring bij ZTAO ben vaak online heb veel verstand op gedaan aan waardes want dat had ik in ZTAO een paar keer fout gedaan dat was niet me beste kant maar ik heb me zelf nu denk ik voor de 100& gebeterd daarin ik weet nu de waardes al bijna uit me hoofd het lijkt me leuk om een steentje bij te dragen in de ZTAO want ik ben vaak online en zal er goed op letten zodat we nog lan kunnen genieten van dit prachtige spel op het forum.

BerichtNaam: evi111
Leeftijd: 18 jaar
Evaring bij ZTAO ben vaak online heb veel verstand op gedaan aan waardes want dat had ik in ZTAO een paar keer fout gedaan dat was niet me beste kant maar ik heb me zelf nu denk ik voor de 100& gebeterd daarin ik weet nu de waardes al bijna uit me hoofd het lijkt me leuk om een steentje bij te dragen in de ZTAO want ik ben vaak online en zal er goed op letten zodat we nog lan kunnen genieten van dit prachtige spel op het forum.

Bericht getypt door - evi111
Toegevoegd op 28 Nov 2012 om 20:11
ZTAO-Opvang
Datum: Donderdag, 06 Dec 2012, 22:21 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTAO-Opvang

ZTAO
Reputatie: 10

ZTAO-Opvang
Directeur

@ Iedereen,
Al bedankt voor de vele reacties! Wil jij ook nog kans maken om beheerder te worden vul dan nog snel het lijstje in!
Op zaterdag 1 december sluit de inschrijving.

Groetjes,
ZTAO-Opvang

Added (06 Dec 2012, 21:21)
---------------------------------------------
De inschrijving is gesloten. De mensen die zich hebben opgegeven, die krijgen snel bericht.

Groetjes,
ZTAO-Opvang

Bericht@ Iedereen,
Al bedankt voor de vele reacties! Wil jij ook nog kans maken om beheerder te worden vul dan nog snel het lijstje in!
Op zaterdag 1 december sluit de inschrijving.

Groetjes,
ZTAO-Opvang

Added (06 Dec 2012, 21:21)
---------------------------------------------
De inschrijving is gesloten. De mensen die zich hebben opgegeven, die krijgen snel bericht.

Groetjes,
ZTAO-Opvang

Bericht getypt door - ZTAO-Opvang
Toegevoegd op 06 Dec 2012 om 22:21
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTAO » ZTAO Opvang » Nieuwe Beheerder voor de ZTAO-Opvang (Ben jij de juiste kandidaat?)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz