Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 2 of 2«12
Zoo Tycoon SUPER Forum » Games hoek » Dieren(tuin) Games » Nu ben jíj de directeur! (bepaal de toekomst van je dierentuin!)
Nu ben jíj de directeur!
Michelaar
Datum: Donderdag, 22 Okt 2015, 15:57 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

Ik ga voor b, tijgers zijn zoiezo altijd populair, en ik zou nooit voor a gaan! c kan ook een optie zijn, maar ik weet niet of ze helemaal gezond zijn, dus ga ik voor de veiligste optie, want als ze ziek zijn heb ik helemaal een probleem!

Eigenaar van McCain Zoo!
BerichtIk ga voor b, tijgers zijn zoiezo altijd populair, en ik zou nooit voor a gaan! c kan ook een optie zijn, maar ik weet niet of ze helemaal gezond zijn, dus ga ik voor de veiligste optie, want als ze ziek zijn heb ik helemaal een probleem!

Bericht getypt door - Michelaar
Toegevoegd op 22 Okt 2015 om 15:57
Verzorger-Jarne
Datum: Donderdag, 22 Okt 2015, 19:03 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

ZTAO
Reputatie: 2

Verzorger

Ik ging er van uit dat tijgers in een opvangcentrum in de Benelux gezond zijn maar dat had ik er bij moeten zetten. Tenzij je ouderdomsziekten bedoelt. Elk dat dier dat bijvoorbeeld in AAP binnenkomt wordt eerst medisch gecontroleerd. Ik ben wel al blij dat je geen a koos want dan had ik je gewoon een gewetenloze commerçant genoemd. Je moet trouwens nog een nieuw probleem bedenken.
BerichtIk ging er van uit dat tijgers in een opvangcentrum in de Benelux gezond zijn maar dat had ik er bij moeten zetten. Tenzij je ouderdomsziekten bedoelt. Elk dat dier dat bijvoorbeeld in AAP binnenkomt wordt eerst medisch gecontroleerd. Ik ben wel al blij dat je geen a koos want dan had ik je gewoon een gewetenloze commerçant genoemd. Je moet trouwens nog een nieuw probleem bedenken.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 22 Okt 2015 om 19:03
carnotaurus
Datum: Dinsdag, 12 Jan 2016, 21:05 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Zullen we weer iets met dit topic gaan doen? :p

In een vrij nieuw themagebied klaagt een deel van je publiek dat er op een bepaald pad amper dieren zijn.
Je besluit een kleine volière met zangvogels neer te zetten: goedkoop en makkelijk, en je bezoekers kunnen ergens naar kijken.
Maar... welke soort zou je kiezen?

A zebravink: heel simpel, super goedkoop en het leeuwendeel van het publiek maakt het niks uit
B gouldamadine: ook makkelijk, wel duurder maar met felle kleuren
C bruinborstrietvink: duurder en moeilijker, maar liefhebbers zullen het erg leuk vinden om deze soort te zien

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!

Bericht veranderd door: carnotaurus - Dinsdag, 12 Jan 2016, 21:05
BerichtZullen we weer iets met dit topic gaan doen? :p

In een vrij nieuw themagebied klaagt een deel van je publiek dat er op een bepaald pad amper dieren zijn.
Je besluit een kleine volière met zangvogels neer te zetten: goedkoop en makkelijk, en je bezoekers kunnen ergens naar kijken.
Maar... welke soort zou je kiezen?

A zebravink: heel simpel, super goedkoop en het leeuwendeel van het publiek maakt het niks uit
B gouldamadine: ook makkelijk, wel duurder maar met felle kleuren
C bruinborstrietvink: duurder en moeilijker, maar liefhebbers zullen het erg leuk vinden om deze soort te zien

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 12 Jan 2016 om 21:05
jonasgn
Datum: Woensdag, 13 Jan 2016, 13:47 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

ZTAO
Reputatie: 1

Stagiaire

Ik zou gaan voor B, mooie felle kleuren, daar houdt het publiek wel van. Antwoord A is wel erg goedkoop, maar voor een groot deel van het publiek is het :' Oh, leuke vogels. Volgende dieren....'
Het publiek vind C ook niet erg bijzonder, het is toch maar een bruin vogeltje, en het jammere is dat de liefhebbers voor bijzondere dier zo klein is.
Als het publiek iets meer interesse zou tonen in de vogels die niet zulke felle kleuren hebben zo C wel kunnen, maar dat zit er natuurlijk niet in..... 

Er is in je dierentuin een ruimte tekort. De dieren zitten krap, maar de bezoekers aantallen stegen wel maar nu ontstaat er een lichte daling. Dus de bezoekers willen wel wat nieuws.
Maar als je de dieren collectie wil uitbreiden moet je grond kopen van de gemeente, maar ze zijn van plan of daar een andere attractie.
Wat zou jij doen

A. De gemeente overhalen zodat je het stuk grond te pakken kunt krijgen.
B. Je hele dierentuin verhuizen, daarvoor heb je natuurlijk wel geld nodig daarvoor.
C. Je dierencollectie met grotere dieren uitbreiden, maar dat gaat ten koste van de andere ook interessante dieren.
D. Je collectie uitbreiden met wat kleinere dieren met bijvoorbeeld een Japanse eekhoorn of een duurdere boom miereter.
BerichtIk zou gaan voor B, mooie felle kleuren, daar houdt het publiek wel van. Antwoord A is wel erg goedkoop, maar voor een groot deel van het publiek is het :' Oh, leuke vogels. Volgende dieren....'
Het publiek vind C ook niet erg bijzonder, het is toch maar een bruin vogeltje, en het jammere is dat de liefhebbers voor bijzondere dier zo klein is.
Als het publiek iets meer interesse zou tonen in de vogels die niet zulke felle kleuren hebben zo C wel kunnen, maar dat zit er natuurlijk niet in..... 

Er is in je dierentuin een ruimte tekort. De dieren zitten krap, maar de bezoekers aantallen stegen wel maar nu ontstaat er een lichte daling. Dus de bezoekers willen wel wat nieuws.
Maar als je de dieren collectie wil uitbreiden moet je grond kopen van de gemeente, maar ze zijn van plan of daar een andere attractie.
Wat zou jij doen

A. De gemeente overhalen zodat je het stuk grond te pakken kunt krijgen.
B. Je hele dierentuin verhuizen, daarvoor heb je natuurlijk wel geld nodig daarvoor.
C. Je dierencollectie met grotere dieren uitbreiden, maar dat gaat ten koste van de andere ook interessante dieren.
D. Je collectie uitbreiden met wat kleinere dieren met bijvoorbeeld een Japanse eekhoorn of een duurdere boom miereter.

Bericht getypt door - jonasgn
Toegevoegd op 13 Jan 2016 om 13:47
Zoo Tycoon SUPER Forum » Games hoek » Dieren(tuin) Games » Nu ben jíj de directeur! (bepaal de toekomst van je dierentuin!)
Page 2 of 2«12
Search:

Hosted by uCoz