Het is weer lekker herfstweer in het land. Sommige dieren gaan de stal in andere kunnen gewoon buiten blijven staan. De bezoekersaantallen nemen af en de meeste dierentuinen kunnen nu onderhoud gaan plegen.
Wil jij extra dieren? Maar heb je hier het geld niet voor?
Geen probleem! Als je bij de ZTAO-Bank je plan verteld en laat zien hoe jij op korte termijn je investeringsbedrag kan terug betalen. Dan kan je voor een lagere rente je geld lenen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja dit wil ik wel, ik heb geen credits en kan daarom geen dieren kopen en moet alleen maar ruilen met andere dierenparken!! Het geld wil ik terug verdienen door bijvoorbeeld de dieren die ik dan heb gekregen van die dieren door te verkopen aan andere dierenparken!! Ik hoor het well en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ Laraatje2008, Leuk idee. In wat voor gebied komen deze dieren en heb je al een aantal verblijven klaar? Misschien kan je die verblijven showen en dat we je dan het geld geven voor de dieren?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik denk dat ze in het gebied van de savanne komen want die wil ik toch uitbreiden, en anders in bij de verblijven van de kinderboerderij!!! Ik zal binnenkort de verblijven showen en hopelijk krijg ik dan een goedkeuring!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!