Wie heeft gouden leeuwaapjes?!
rymafra
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 07:20 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Wie heeft gouden leeuwaapjes,?
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs! Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht Wie heeft gouden leeuwaapjes,? Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 07:20
Kit_Fisto
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 07:22 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
waarvoor?? een fokprogama of gewoon dat je ze wilt hebben??
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht waarvoor?? een fokprogama of gewoon dat je ze wilt hebben?? Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 07:22
rymafra
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 07:26 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik wil ze graag maar Ik wil ook graag een fokprogamma maken!
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs! Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht Ik wil ze graag maar Ik wil ook graag een fokprogamma maken! Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 07:26
Kit_Fisto
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 07:28 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ rymafra , dan moet je dat melden in het gezocht topic.. en een fokrpogama weet ik zeker dat dat niet kan. want haast elke dierentuin heeft deze dieren wel...
Bericht @ rymafra , dan moet je dat melden in het gezocht topic.. en een fokrpogama weet ik zeker dat dat niet kan. want haast elke dierentuin heeft deze dieren wel...Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 07:28
Jeweetwelwie
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 07:51 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Inderdaad hebben heel veel mensen gouden leeuwaapjes. Ik heb ze in ieder geval. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Inderdaad hebben heel veel mensen gouden leeuwaapjes. Ik heb ze in ieder geval. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 07:51
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 08:07 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Ik heb ze ook.
Bericht Ik heb ze ook. Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 08:07
rymafra
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 11:13 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ok ik wil ze maar geen f progamma! Ze zijn tog reputatie 2?
Bericht Ok ik wil ze maar geen f progamma! Ze zijn tog reputatie 2? Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 11:13
Kit_Fisto
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 18:01 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
ja en ik heb ze dsu als je wilt kun je een koppel kopen voor 200cr. maar zoals je ziet zijn er veel meer mensen met goudenleeuwaapjes. dus als je ze bij iemand anders wilt halen is dat ook goed.
Bericht ja en ik heb ze dsu als je wilt kun je een koppel kopen voor 200cr. maar zoals je ziet zijn er veel meer mensen met goudenleeuwaapjes. dus als je ze bij iemand anders wilt halen is dat ook goed. Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 18:01
rymafra
Datum: Maandag, 19 Nov 2012, 18:47 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Mensen dit is ff stilgevallen... Wie wilt een Trio aan mij verkopen?
Bericht Mensen dit is ff stilgevallen... Wie wilt een Trio aan mij verkopen? Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 19 Nov 2012 om 18:47
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 19 Nov 2012, 20:00 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ rymafra , Ik wil wel een trio verkopen hoor. Voor 230 credits per dier staan ze op de waardelijst. Bij mij mag je ze voor 400 kopen. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ rymafra , Ik wil wel een trio verkopen hoor. Voor 230 credits per dier staan ze op de waardelijst. Bij mij mag je ze voor 400 kopen. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 19 Nov 2012 om 20:00
Hosted by uCoz